  • 51. Data: 2017-07-01 09:27:18
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <u...@p...3mam.net>

    Dnia Sat, 3 Jun 2017 14:41:51 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Wydaje_mi_się, że jeżeli chodzi o PACZKI, to doręczyciele nie są etatowcami i mają
    płacone od faktycznego doręczenia.
    > No ale trudno generalizować na całą Polskę.

    tak, a ostatnio zatrudniają każdego kto tylko ma chęć tę robotę wykonywać,
    chętnych coraz mniej niestety dlatego terminowość doręczania kuleje,
    szczególnie w dużych aglomeracjach

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    https://grupy.3mam.net

  • 52. Data: 2017-07-01 09:30:26
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <u...@p...3mam.net>

    Dnia Sun, 4 Jun 2017 18:30:55 +0200, Animka napisał(a):

    > Prywatny to nie byłby taki z budą, tzn obudowany tylko jakiś osobowy
    > samochodzik.
    > To jest pocztowy samochód.
    > Tutaj każda firma kurierska ma swoje logo na samochodach.
    >
    > Dodam, że dzisiaj wielkie święto, sklepy pozamykane, a samochód Poczta
    > Polska zabrany spod bloku. Gdzieś do roboty sobie wyruszył :D

    widziałem ogłoszenia podwykonawcy który zatrudni kurierów, miejsce pracy
    Warszawa-Ursynów czyli albo DHL alko Poczta, chyba, że ktoś bardziej
    zorientowany się wypowie jakie jeszcze firmy paczkowe mają magazyny
    ursynowskiej dzielnicy

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://foto.3mam.net/

  • 53. Data: 2017-07-01 09:44:44
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <u...@p...3mam.net>

    Dnia Sun, 4 Jun 2017 12:41:54 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > torby. Te większe paczki na obszar kilku rejonów wozi inny listonosz,
    > który dysponuje samochodem, bo ich przeważnie jest mniej. On również
    > podwozi tamtym listonoszom część listów, by nie musieli latać "w te i na
    > zad" do Urzędu - zwłaszcza, gdy z rejonu mają daleko do urzędu pocztowego.
    >
    > W moim wypadku zadziałała zmowa tych dwóch listonoszy. Pierwszy po
    > prostu roznosił awiza, by ten drugi nie musiał jeździć, ale po mojej
    > interwencji od dobrych kilku lat nigdy nie ujawniłem takiego problemu. W
    > wypadku Stokrotki krążący pozornie bez celu pocztowóz może właśnie

    Mniej więcej tak to działa, listonosz paczkowy w takiej Warszawie w
    Śródmieściu ma rejon obejmujący około 8-15 rejonów pieszych listonoszy.
    Z moich informacji wiem, że niedoręczone paczki listonosz paczkowy
    dostarczał do UP przypisanego do tego adresu wraz z avizo.

    Listonosz pieszy z tego rejonu zawsze zostawia niedoręczone listy polecone
    w UP przynależnym do swojego pieszego rejonu, jeśli podczas wizyty w UP
    rejonu zastanie awiza wypisane przez paczkowego to je zabiera i roznosi w
    dniu następnym.

    awiza powtórne generuje UP rejonowy gdzie paczka jest składowana i daje
    pieszemu listonoszowi do rozniesienia.

    Listonosz pieszy w Warszawie Śródmieście zawsze wraca do UP1 na
    Świętokrzyską rozliczyć się z tego co doręczył i z tego co awizował.
    Oczywiście ten listonosz co ma rejon blisko UP1 typu Moniuszki, Jasna,
    Mazowiecka, Świętokrzyska Królewska, Grzybowska dla tych ulic UP1 jest
    urzędem oddawczym