  • 1. Data: 2017-06-02 23:59:04
    Temat: Poczta Polska
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Jeździ sobie po osiedlu i po chodnikach samochód Poczta Polska. Robi
    sobie postoje (parkuje) w różnych miejscach osiedla. Paczek oczywiście
    nie roznosi, tylko pod koniec pracy poczty,żeby to ładnie i uczciwie
    wyglądało, te parę małych paczuszek zwraca na poczcie, bo przecież nie
    przemęczał się z dostarczeniem. Niech ludzie zasuwają na pocztę, bo on
    sobie tylko jeżdzi albo stoi na jakimś chodniku pod jakimś blokiem.
    Mieszka pewnie niedaleko poczty, bo zawsze w jakimś miejscu na noc ten
    samochód zostawia. Nie umęczy się pracą, a pojeździć widocznie sobie
    lubi i w międzyczasie lubi sobie poodpoczywać. Niedługo otworzę lodówkę,
    a z niej wyskoczy mi samochodzik z nadrukiem Poczta Polska.
    Gdzie jest baza w Warszawie tych samochodów pocztowych? Byle gdzie czy w
    jakimś konkretnym miejscu skąd wypożyczane są te samochody?

  • 2. Data: 2017-06-03 00:24:33
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Teraz jest wszystko na Nowogrodzkiej, chyba że jeszcze nie zdążyli przenieść.

    -----

  • 3. Data: 2017-06-03 09:30:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Jun 2017 23:59:04 +0200, Animka napisał(a):

    > Paczek oczywiście
    > nie roznosi,

    Znane, znane. Skurwiele nie doręczają paczek tylko awiza na których nie
    ma godziny doręczenia żeby nie można reklamować usługi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-06-03 13:50:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Znane, znane. Skurwiele nie doręczają paczek tylko awiza na których nie
    > ma godziny doręczenia żeby nie można reklamować usługi.

    Nieprawidłowo opisanego awiza (bez podania godziny) nie można
    u was reklamować ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-06-03 14:41:51
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wydaje_mi_się, że jeżeli chodzi o PACZKI, to doręczyciele nie są etatowcami i mają
    płacone od faktycznego doręczenia.
    No ale trudno generalizować na całą Polskę.

    -----

  • 7. Data: 2017-06-03 17:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > Wydaje_mi_się, że jeżeli chodzi o PACZKI, to doręczyciele nie są
    > etatowcami i mają płacone od faktycznego doręczenia. No ale trudno
    > generalizować na całą Polskę.

    Zwracam uwage ze watkotwórca jest Animka :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 6. Data: 2017-06-03 17:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > Teraz jest wszystko na Nowogrodzkiej, chyba że jeszcze nie zdążyli
    > przenieść.
    >

    > -----

    Akurat baza jest byle gdzie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 8. Data: 2017-06-03 19:28:02
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Na Nowogrodzkiej jest nadbudowa.

    -----

  • 9. Data: 2017-06-03 21:19:55
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Znane, znane. Skurwiele nie doręczają paczek tylko awiza na których nie
    > ma godziny doręczenia żeby nie można reklamować usługi.

    Ten z osiedla nawet z samochodu już nie wyłazi tylko tak sobie jeździ.
    Od wczoraj samochód parkuje przy ulicy niedaleko mojego domu.
    Może na tej poczcie pracuje jego siostra albo mamusia, że taki pewny
    siebie (że z roboty nie wyleci).

    --
    animka

  • 10. Data: 2017-06-04 01:00:18

    Daj spokój. Do mnie notorycznie do skrzynki wkładają awiza chociaż jest
    ktoś w mieszkaniu. Ja ma ruszyć du... i to w konkretnych godzinach żeby
    odebrać przesyłkę.
    Żenada