  • 1. Data: 2017-06-01 11:59:58
    Temat: Wypowiedź Dudy o prawie łaski z 2011 w wersji papugi obrończej ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://wpolityce.pl/polityka/110900-nie-dosc-bylo-na
    gonki-na-pana-prezydenta-lecha-kaczynskiego-za-jego-
    zycia-to-jeszcze-teraz-probuje-sie-niszczyc-jego-dob
    re-imie
    > "Nie dość było nagonki na Pana Prezydenta Lecha Kaczyńskiego za jego
    > życia, to jeszcze teraz próbuje się niszczyć jego dobre imię"
    > opublikowano: 2011-03-08 19:15:17+01:00 ? aktualizacja: 2011-08-03 18:36:13+02:00
    > Andrzej DUDA, podsekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta RP,
    > śp. Profesora Lecha Kaczyńskiego
    > OŚWIADCZENIE
    > [...] 3. W ułaskawieniach nie ma spraw prostych. Każde ułaskawienie
    > może budzić kontrowersje, bo taka jest natura tej
    > instytucji. Ułaskawia się osoby uznane przez sądy za
    > winne. Ułaskawienie nie jest uniewinnieniem. [...]

    Każdy rasowy prawnik (obrońca Dudy) jasno widzi że Duda opisywał
    istniejącą _praktykę_ stosowania prawa łaski a nie prawne
    ograniczenia zastosowania prawa łaski! ;-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-06-02 20:31:24
    Temat: Re: Wypowiedź Dudy o prawie łaski z 2011 w wersji papugi obrończej ;-) czyli geniusz Filipka
    Od: "Lepudruk" <a...@d...org>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > istniejącą _praktykę_ stosowania prawa łaski a nie prawne
    > ograniczenia zastosowania prawa łaski! ;-)

    Tu cie znalazłem filipku. Tu się tez wymądrzasz? To może juz tu zostań. Na
    pl.soc.polityka się nie pojawiaj.

    --
    Lepudruk