  • 1. Data: 2017-05-31 21:21:47
    Temat: allegro
    Od: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a co jakbym dał copyright na aukcji allegro, czy można ukraść to co ja
    sprzedaję?

  • 2. Data: 2017-05-31 22:20:45
    Temat: Re: allegro
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-31 o 21:21, nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU pisze:
    > a co jakbym dał copyright na aukcji allegro, czy można ukraść to co ja
    > sprzedaję?

    Kup sobie tego granta, wypij i idź już spać

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2017-05-31 22:33:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-31 o 22:20, Sonn pisze:

    > Kup sobie tego granta, wypij i idź już spać

    Ale to jest, kurde, doskonały pomysł. Daję copyright w moim sklepie, i
    już nie muszę budy na noc na kłódkę zamykać, nikt mi nie ukradnie tego,
    co sprzedaję.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2017-05-31 22:49:41
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-05-31 o 21:21, nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU pisze:
    > a co jakbym dał copyright na aukcji allegro, czy można ukraść to co ja
    > sprzedaję?

    Nie, bez (C) też nie można.

  • 5. Data: 2017-06-01 19:08:02
    Od: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no tak, nikt ci nie ukradnie mózgu, bo go po prostu nie posiadasz... a
    jego funkcje zajęła dupa... popis-owo/eu-ropejska...