  • 11. Data: 2002-08-02 17:19:41
    Temat: Re: Pobicie w trakcie ataku padaczki/Perła
    Od: "Lev-al" <l...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Pearl" napisał w wiadomości :>
    > Tak przy okazji... :-)
    > Od lat nie mogę doczekać się na uzupełnienie przez Ciebie tematu
    > "Video Games & Epileptic Seizures - Gry komputerowe i TV a mozliwość
    > wystąpienia napadów epilepsji"
    > ( http://samisobie.clan.pl/epilepsy.htm )
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Perła
    Niestety, chyba to nie szybko nastapi. Do tamtego serwisu nie mam juz
    dostepu wiec nawet nie probuje nic zmieniac. Natomiast mam zamiar opracowac
    na nowo tamten serwis i wtedy go rozszerze i bede uaktualniac. Niestety, jak
    wiesz, jest drugi wspolautor tamtego tematu. Od niego musze najpier uzyskac
    zgode.

    Pozdrawiam
    Lev-al

  • 12. Data: 2002-08-04 19:51:35
    Temat: Re: Pobicie w trakcie ataku padaczki
    Od: "miro" <m...@w...onet.pl>

    > Nie wyrokuje tylko dywaguje :) Sam kiedys slyszalem jak gosc ktory leczyl
    > sie psychicznie (nigdy w zakladzie zamknietym ale chodzil do psyhiatrow
    bral
    > jakies leki itp) powiedzial drugiemu ze go zarznie i nic mu nie zrobia
    > (posiedzi troche w czubkach i go wypuszcza) :( dupa ... naprawde mozna

    Dookłaadne.. Sam mam takiego sąsiada... Trzeba koło niego chodzić, jak koło
    zgniłego jajka...
    Wszystko cholernemu czubowi wolno... I nikt mu nic nie zrobi, bo nikt nie
    chce mieć z nim nic do czynienia...
    Terror, na który nie ma rady, ani siły...

    miro