  • 21. Data: 2005-10-06 20:52:52
    Temat: Re: Pobicie syna przez ochroniarza
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Robert Tomasik napisał/a:
    >Znowu nie wiemy wielu rzeczy. W poście n. ma słowem o ogrodzeniu
    >tamtej działki, więc nie wiadomo, czy w ogóle naruszenie miru może być
    >brane pod uwagę. Poza tym nie każde wejście na cudzą posesję jest od
    >razu wdarciem się. Mogli całkiem spokojnie tam wejść z prośbą o
    >uciszenie się i zostać zaatakowani.
    Poza tym nie wiemy, czy nie weszli na działkę sąsiada (i tam zostali
    skuci) - autorka wątku pisze, że "coś mu zmalowali", więc...

  • 22. Data: 2005-10-06 20:55:29
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >Chłopak ma 17 lat, też podejrzewam, ze po piwku chłopcy mieli więcej energii
    >i cos zmalowali sąsiadowi. Z ich strony jednak nie było rękoczynów.
    Możliwe, że np. zaczęli w niego rzucać puszkami (albo kamieniami),
    szarpać płot itd., czyli mogą wyjść na stronę agresywną.

  • 23. Data: 2005-10-07 10:52:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:4h3bk1lac1ee2psgte0ar3u3fkjf14llrk@4ax.com...
    > Poza tym nie wiemy, czy nie weszli na działkę sąsiada (i tam zostali
    > skuci) - autorka wątku pisze, że "coś mu zmalowali", więc...

    nie zmienia fakltu ze nie mieli prawa pobic.

    P.

  • 24. Data: 2005-10-08 21:54:19
    Od: " meg" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam i dziękuję wszystkim za wypowiedzi ;)
    Podpytałam znajomego, jak to naprawdę było - otóż młodzi zrobili sobie
    imprezkę na jego działce, ale...weszli do sąsiada na teren i podłączyli się
    do jego prądu ...To właśnie "zmalowali"...
    Sąsiad, pracujący gdzieś jako ochroniarz, zadzwonił po kumpli, którzy
    przyjechali i...Resztę wiecie. Nie jestem pewna, czy młodzi po piwku stawiali
    opór, czy też były inne "okoliczności"...Faktem jest to pobicie i jego skutki.
    Zapewne to zmienia cały obraz sprawy, ja jednak prosiłabym jeszcze o
    wypowiedzi, czy w tym przypadku ochroniarze mogą zostać pociągnięci do
    odpowiedzialności...Nie wiem, czy "zatrzymania" dokonali na terenie działki
    znajomego, czy - na gorącym uczynku, na terenie posesji "kumpla po fachu".
    Wiem, ze to istotna różnica :(

    Sorry, ze tak nieprecyzyjnie wcześniej temat opisałam, ale chciałam mu pomóc,
    nie ciągnąc go w tej sytuacji za język...więc wiem tyle, ile mi powiedział.
    Pozdrawiam wszystkich

  • 25. Data: 2005-10-09 07:35:13
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R... napisał/a:
    >nie zmienia fakltu ze nie mieli prawa pobic.
    Tego nie neguję, ale w kwestii odpowiedzialności mają znaczenie
    okoliczności.:-)
    I ten znajomy autorki wątku de facto działa na korzyść tych ochroniarzy
    próbując "wybielić" tych nastolatków i pomijając np. to, że kradli cudzy
    prąd.

  • 26. Data: 2005-10-09 07:41:52
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    meg napisał/a:
    >Podpytałam znajomego, jak to naprawdę było - otóż młodzi zrobili sobie
    >imprezkę na jego działce, ale...weszli do sąsiada na teren i podłączyli się
    >do jego prądu ...To właśnie "zmalowali"...
    Tak myślałem, że coś narobili.:-)

    >Sąsiad, pracujący gdzieś jako ochroniarz, zadzwonił po kumpli, którzy
    >przyjechali i...Resztę wiecie. Nie jestem pewna, czy młodzi po piwku stawiali
    >opór, czy też były inne "okoliczności"...
    A to jest podstawa.

> [...]
    >znajomego, czy - na gorącym uczynku, na terenie posesji "kumpla po fachu".
    Właśnie - bez tego nikt nic nie powie.
    Obawiam się, że mogło to tak wyglądać, że gość sam odłączył "przyłącze"
    i wezwał wsparcie, a ci nastolatkowie postanowili mu "wpierdolić" za
    "zepsucie" zabawy. Gdy chcieli ów zamiar uskutecznić, przyjechała ekipa.

    >Sorry, ze tak nieprecyzyjnie wcześniej temat opisałam, ale chciałam mu pomóc,
    >nie ciągnąc go w tej sytuacji za język...więc wiem tyle, ile mi powiedział.
    I sądzę, że dalej nie wszystko powiedział.

  • 27. Data: 2005-10-09 10:04:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A to jest podstawa.

    do obezwladnienia nie pobicia, w przypakdu pobicia nie ma zadnego
    tlumaczenia, to tak jak
    glosny ostanio przypadek wypusczenia przez bylego ministra sprawiedliwosci z
    aresztu mezczyzny ktory
    zostal zamkniety za przekroczenei granic obrony.... goscia ktory probowal
    ukrasc samochod jego zony wywiozl do lasu
    i tam lamal mu kosci :-)

    P.

  • 28. Data: 2005-10-09 11:27:43
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R... napisał/a:
    >do obezwladnienia nie pobicia, w przypakdu pobicia nie ma zadnego
    >tlumaczenia,
    Owszem.
    A o okolicznościach myślałem w kontekście szans owego "znajomego" na
    ukaranie ochroniarzy i odszkodowanie, które są niewielkie, bo i
    obrażenia są minimalne - "zaburzenia widzenia" tylko, i nastolatkowie
    sporo nabroili.:-)