  • 1. Data: 2005-10-05 15:18:24
    Temat: Studia, likwidacja kierunku na drugim roku
    Od: Marcin <n...@p...fm>

    Witam,

    Czy, i na jakiej podstawie, Rada Wydziału może zlikwidować kierunek na
    drugim roku, jeżeli zostało na nim ok. 8 osób? Sytauacja ma miejsce na
    Uniwersytecie Szczecińskim, wydził Matematyczno-Fizyczny.

    pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2005-10-05 16:00:51
    Temat: Re: Studia, likwidacja kierunku na drugim roku
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 05 Oct 2005 17:18:24 +0200, Marcin <n...@p...fm> wrote:

    >Czy, i na jakiej podstawie, Rada Wydziału może zlikwidować kierunek
    na podstawie regulaminu studiow, regulaminu Rady Wydzialu, statutu
    uczelni itp... A nie prosciej spytac czlonkow Rady?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2005-10-05 17:01:59
    Od: Marcin <n...@p...fm>

    WAM wrote:
    > A nie prosciej spytac czlonkow Rady?

    Chodzi o to, że nikt niczego nam nie mówi, poza tym, że już nie
    istniejemy, ale do tej pory nie dostaliśmy o tym oficjalnej informacji.
    Po prostu, nie ma dla nas planu i traktują nas jak powietrze, sugerując
    przepisanie się na studia magisterskie, albo czekanie rok na licencjat.
    A pytanie o przepis jest stąd, że my takowego nie znaleźliśmy, a jak
    pisałem, oficjalnej informacji ze strony Uczelni/Wydziału też nie ma. To
    nie jest normalna sytuacja.

  • 4. Data: 2005-10-05 17:29:22
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 05/10/2005 19:01, Marcin wrote :

> [...]
    > A pytanie o przepis jest stąd, że my takowego nie znaleźliśmy, a jak
    > pisałem, oficjalnej informacji ze strony Uczelni/Wydziału też nie ma. To

    Jak to nie istniejecie? Przyszło jakieś pismo?
    Ja bym najpierw spróbował porozmawiać z dziekanem może on coś wyjaśni.
    Jak nie, to napisz do mnie, chętnie pomogę -- jestem ze Szczecina i
    kończyłem między innymi ten Wydział...

    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have

  • 5. Data: 2005-10-05 17:42:23
    Od: Marcin <n...@p...fm>

    Przemysław Płaskowicki wrote:

    > Jak to nie istniejecie? Przyszło jakieś pismo?

    Nie mamy planu. Nie mamy zajęć. Mówią nam, że nie istniejemy. Oficjalnie
    pisama nie dostaliśmy.

    > Ja bym najpierw spróbował porozmawiać z dziekanem może on coś wyjaśni.

    Próbowaliśmy i próbujemy, ale unikają nas, albo dają sprzeczne
    informacje, tzn. dziekan i jego zastępczyni. Przesłanie jest jednak
    takie, sami przepiszcie sie na magisterkę, albo weźcie dziekankę, tylko
    nie zawracajcie nam głowy, roku dla was nie utowrzymy.

    > Jak nie, to napisz do mnie, chętnie pomogę -- jestem ze Szczecina i
    > kończyłem między innymi ten Wydział...

    Dziękuje. Jak nic nie wskóramy to się z pewnością odezwę.

  • 6. Data: 2005-10-05 18:09:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 05 Oct 2005 19:01:59 +0200, Marcin <n...@p...fm> wrote:

    >A pytanie o przepis jest stąd, że my takowego nie znaleźliśmy, a jak
    >pisałem, oficjalnej informacji ze strony Uczelni/Wydziału też nie ma. To
    >nie jest normalna sytuacja.
    Spytajcie rektora. Na pismie z podpisem wszystkich 8 studentow.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 7. Data: 2005-10-05 18:38:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

> [...]

    >drugim roku, jeżeli zostało na nim ok. 8 osób? Sytauacja ma miejsce na
    >Uniwersytecie Szczecińskim, wydził Matematyczno-Fizyczny.
    Dlaczego twierdzisz ze kierunek zlikwidowala Rada Wydzialu?
    zgodnie z ustawa "Prawo o szkolnictwie wyzszym" z 27.07.2005 r.
    http://usfiles.us.szc.pl/pliki/plik_1124796106.pdf art.62 ust.1 pkt 6.
    uprawnienia do tego ma Senat uczelni. Moze to decyzja Senatu?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 8. Data: 2005-10-05 18:53:12
    Od: Marcin <n...@p...fm>

    WAM wrote:

> [...]
    > http://usfiles.us.szc.pl/pliki/plik_1124796106.pdf art.62 ust.1 pkt 6.
    > uprawnienia do tego ma Senat uczelni. Moze to decyzja Senatu?

    Nie twierdziłem, że zrobiła to Rada Wydziału. Oficjalnie nie dostaliśmy
    jeszcze żadnej decyzji. Pytanie wzieło się stąd, że w Rektoracie
    zostałem poinformowany, iż decyzja należy do Rady Wydziału, niestety bez
    podania podstawy prawnej.
    Dziękuję za wskazanie tego artykułu.