    From: " meg" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobicie syna przez ochroniarza
    Date: Sat, 8 Oct 2005 21:54:19 +0000 (UTC)

    Witam i dziękuję wszystkim za wypowiedzi ;)
    Podpytałam znajomego, jak to naprawdę było - otóż młodzi zrobili sobie
    imprezkę na jego działce, ale...weszli do sąsiada na teren i podłączyli się
    do jego prądu ...To właśnie "zmalowali"...
    Sąsiad, pracujący gdzieś jako ochroniarz, zadzwonił po kumpli, którzy
    przyjechali i...Resztę wiecie. Nie jestem pewna, czy młodzi po piwku stawiali
    opór, czy też były inne "okoliczności"...Faktem jest to pobicie i jego skutki.
    Zapewne to zmienia cały obraz sprawy, ja jednak prosiłabym jeszcze o
    wypowiedzi, czy w tym przypadku ochroniarze mogą zostać pociągnięci do
    odpowiedzialności...Nie wiem, czy "zatrzymania" dokonali na terenie działki
    znajomego, czy - na gorącym uczynku, na terenie posesji "kumpla po fachu".
    Wiem, ze to istotna różnica :(

    Sorry, ze tak nieprecyzyjnie wcześniej temat opisałam, ale chciałam mu pomóc,
    nie ciągnąc go w tej sytuacji za język...więc wiem tyle, ile mi powiedział.
    Pozdrawiam wszystkich