  • 71. Data: 2023-10-27 15:47:53
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2023 o 10:30, Olin pisze:

    > Odór śniętych ryb zdecydowanie negatywnie wpływa na mózg.

    Najlepsze kasztany są na placu Pigall.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 72. Data: 2023-10-27 16:22:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Najlepsze kasztany są na placu Pigall.

    Handluję wyłącznie guzikami z masy perłowej. ;)

    Robert

  • 73. Data: 2023-10-27 16:36:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Oct 2023 15:47:11 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Po co pytali, skoro wiedzieli?

    Bo nie wiedzieli czemu znikł :-)

    J.

  • 74. Data: 2023-10-27 18:41:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po co pytali, skoro wiedzieli?

    Bo byli ciekawi czemu policjanci udają że kia zderzyła się sama ze sobą
    po czym wjechała w barierki. Jak się okazuje mieli nosa... Tfu
    pierdolone pismaki - miał rację naczelnik żeby zaorać!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2023-10-27 21:38:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2023 o 16:36, J.F pisze:
    > Bo nie wiedzieli czemu znikł ?
    Czy gdziekolwiek byłą wzmianka o zniknięciu? Albo o tym, ze go tam nie było?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 76. Data: 2023-10-27 21:39:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2023 o 18:41, Shrek pisze:

    > Bo byli ciekawi czemu policjanci udają że kia zderzyła się sama ze sobą
    > po czym wjechała w barierki. Jak się okazuje mieli nosa... Tfu
    > pierdolone pismaki - miał rację naczelnik żeby zaorać!
    Czy ktoś pisał, ze ten samochód sam ze sobą się zderzył? Była
    informacja, że po kolizji z barierką rodzina się w im spaliła. Ja nic
    innego nie widziałem.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 77. Data: 2023-10-27 22:13:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy ktoś pisał, ze ten samochód sam ze sobą się zderzył? Była
    > informacja, że po kolizji z barierką rodzina się w im spaliła. Ja nic
    > innego nie widziałem.

    No ale się zderzył wcześniej zanim wjechał w barierkę. I było wiadomo to
    od początku. Więc skoro było wiadomo że jebnął w barierkę w wyniku
    zderzenia to pismaki były zdziwione czemu policja twierdzi że z
    nieustalonych powodów. No i zadali pytanie a policja nie odpowiedziała.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2023-10-27 22:22:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2023 o 22:13, Shrek pisze:
> [...]
    > zderzenia to pismaki były zdziwione czemu policja twierdzi że z
    > nieustalonych powodów. No i zadali pytanie a policja nie odpowiedziała.

    Z faktu, że najprawdopodobniej BMW uderzyło w KIA, zanim KIA w barierki
    nie wynika, że na skutek zderzenia z BMW KIA uderzyło w barierki.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 79. Data: 2023-10-28 00:03:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z faktu, że najprawdopodobniej BMW uderzyło w KIA, zanim KIA w barierki
    > nie wynika, że na skutek zderzenia z BMW KIA uderzyło w barierki.

    Tak - oczywiście. Uderzyło z nieznanych przyczyn.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 80. Data: 2023-10-28 01:31:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-27, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tym razem była kolejka i akceptacja, a innym razem moze nie być
    > kolejki, a ochroniarz bedzie bardzo tolerancyjny ... i w ogole nie
    > bedzie pilnował toalety, bo po co ..

    To by ją baby zjadły. Sądzisz, że jakby babki uważały, że to chłop to
    tak by mu pozwoliły wleźć do damskiego kibla?

    > No ale jak sie dowiedzą, ze tak można ...

    Ale kto się dowie?

    --
    Marcin