  • 81. Data: 2017-04-18 00:22:36
    Temat: Re: PoRD pytanie
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/17/2017 4:59 PM, Shrek wrote:

    > T-6.
    >
    > Shrek
    A jakby tej tabliczki tam nie było to cokolwiek by to zmieniło dla tych
    na podporządkowanej.?

  • 82. Data: 2017-04-18 00:25:37
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/17/2017 5:22 PM, witek wrote:

    > A jakby tej tabliczki tam nie było to cokolwiek by to zmieniło dla tych
    > na podporządkowanej.?

    https://www.google.com/maps/@51.1013564,17.0286752,3
    a,75y,120.59h,87.77t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBMQRLO-UIS-
    KP_2SaSiLGw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    To masz podobne skrzyżowanie.
    Pomińmy znaki, które tam są i postawmy takie same jak na tamtym
    skrzyżowaniu?

    Czy tu masz wątpliwości kto komu powinien ustąpić?

  • 83. Data: 2017-04-18 00:31:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-04-17 o 00:22, witek pisze:

    > A jakby tej tabliczki tam nie było to cokolwiek by to zmieniło dla tych
    > na podporządkowanej.?

    Nie, ale ten na głównej mógłby mieć wątpliwości cytowanego na wstępie
    instruktora.

  • 84. Data: 2017-04-18 00:37:53
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > https://www.google.com/maps/@51.1011801,17.0301388,3
    a,75y,305.47h,89.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqgLQFgS0be7
    AeMlk_WBvPA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    > Pytanie:
    > Co ze znaku koniec drogi z pierwszeństwem przejazdu wynika?
    > i to jeszcze taki hektar od samego skrzyżowania, gdzie po dojechaniu
    > nikt już o nim nie pamięta.
    >
    > podpowiedz: po północy świateł nie ma

    Przy niedziałających światłach skrzyżowanie staje się równorzędne?

  • 85. Data: 2017-04-18 09:44:19
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 15 Apr 2017 12:55:25 +0200
    Michał <n...@n...pl> wrote:

    > Czy mam pierwszeństwo przed białym dostawczakiem jadącym z lewej (z
    > Witosa), czy nie?

    Jeżeli stoisz jak ta czerwona skoda, to masz pierwszeństwo, jeśli jedziesz tym
    prawoskrętem, to masz na końcu A7 i Ty ustępujesz.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 86. Data: 2017-04-18 19:25:07
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/17/2017 5:37 PM, Uncle Pete wrote:
    a,75y,305.47h,89.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqgLQFgS0be7
    AeMlk_WBvPA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    > Przy niedziałających światłach skrzyżowanie staje się równorzędne?

    należysz do tych 10%, którzy się kapną zanim się stukną.

    Reszta pół na pół. Albo nie zauważyła znaku i wali przed siebie i w bok
    tego po prawej, a drugiej połowie wydaje się, że jak im się główna
    skończyła to są na podporządkowanej i twardo ustępują wszystkim blokując
    całe skrzyżowanie.

    A dokładając tam jeszcze przejżdżający tramwaj to horror jest lepszy niż
    w większości filmów.

  • 87. Data: 2017-04-18 21:41:11
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sun, 16 Apr 2017 18:04:03 +0200, w <od04lj$r3v$2@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]

    Powinien. Choć w tym przypadku (jak i wielu innych) pewnie "zapomniano".

    > Teoretycznie nie musiałby być - nie ma obowiazku powtarzania "drogi z
    > pierwszeństwem" przed każdym skrzyżowaniem.

    Nie chce mi się sprawdzać przepisów -- chyba jest w nich, że powinien (a
    powinien znaczy musi).

  • 88. Data: 2017-04-18 21:42:09
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sun, 16 Apr 2017 17:30:05 +0200, w
    <58f38dff$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Tylko niby co oznacza? Bo jakoś inna interpretacja mi ie przychodzi do
    > głowy.

    Oznacza, że tamten jest na podporządkowanej. Ty być może także :)

  • 89. Data: 2017-04-18 21:44:44
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sun, 16 Apr 2017 18:14:39 +0200, w <od059f$r3v$3@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    ,75y,217.11h,86.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBWAJ42L8LKNC
    3fQGg9_Xuw!2e0!7i13312!8i6656

    > Przyjrzałem się innym znanym mi skrzyżowaniom z wydzielonym
    > prawoskrętem. Wszędzie stoją po prostu znaki ustąp pierwszeństwa i nikt
    > nie stawia "drogi z pierwszeństwem" na tej wysepce. Ba są takie gdzie w
    > zasadzie każdy powinien ustąpić, bo obaj mają znak ustąp - jeden przed
    > skrzyżowaniem, drugi przed skrętem;)

    Bo być może były to przypadki skrzyżowań, gdzie prawoskręt wchodził w skład
    skrzyżowania.
    Tutaj najwyraźniej miał nie wchodzić.

    > IMHO idea jest taka, że jak widzisz, że przeciwnik ma ustąp, to znaczy
    > że ty masz pierwszeństwo.

    Bzdura :)

  • 90. Data: 2017-04-18 21:46:56
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 17 Apr 2017 09:24:05 +0200, w <od1qik$dhm$3@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > I na tabliczce t-6 jest narysowane którego skrzyżowania to dotyczy.
    > Widzisz na tej tabliczce prawoskręt? Widzisz tabliczkę pod znkiem ustąp
    > na prawoskręcie?

    Pełno jest takich tabliczek, gdzie jakaś nitka na rozjeździe nie jest
    uwzględniona (a powinna).