eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPlomby gwarancyjne i Allegro - pomocy! › Plomby gwarancyjne i Allegro - pomocy!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "mich" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Plomby gwarancyjne i Allegro - pomocy!
    Date: Fri, 28 Nov 2003 18:53:17 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <bq8270$o0b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: qn74.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1070042144 24587 80.50.74.74 (28 Nov 2003 17:55:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Nov 2003 17:55:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:178800
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie!
    Znalazlem sie wsrod tych "szczesliwych" Allegrowiczow, ktorzy zostali
    oszukani. Sprawa wygladala tak:
    Tydzien temu wylicytowalem monitor na Allegro. W opisie aukcji, byla pozycja
    "Gwarancja 6 miesiecy". Monitor dostalem w miare szybko i bylem z niego
    zadowolony przez...15 minut. Pozniej zaczely sie problemy - mruganie,
    przygasanie itd..az calkiem zgasl (2 godziny po otrzymaniu). Napisalem do
    sprzedajacego i otrzymalem odpowiedz, w ktorej przeczytalem: "Pan musi
    wpłacić 30 zł odsyłając mi go i ja ponoszę takie same koszty wysyłając
    spowrotem go Panu.Jeśli nie są zerwane strickery, nic nie było przy nim
    grzebane (bo to jest warunkiem gwarancji)". Oczywiscie, nie rozkrecalem
    monitora, ale z ciekawosci (przy pakowaniu) rzucilem okiem na te stickery. I
    tu co sie okazalo - plombki zerwane. Tzn sprzedajacy musial nakleic pare
    takich naklejek i samemu je pozrywac (no bo raczej to nie byl kurier).
    Monitor mimo wszystko odeslalem, rownoczesnie piszac w mailu, ze nie
    rozkrecalem, ani w zaden sposob nie ruszalem tych plomb. Dzis otrzymalem
    odpowiedz, w ktorej sprzedajacy stwierdza, ze to ja pozrywalem plomby i
    rozkrecilem monitor. I ze ani monitora, ani pieniedzy mi nie odda, bo
    probuje go oszukac.

    Jednoznacznie widac sposob dzialania sprzedajacego. Wysyla sprzet (sprawny
    badz nie) ale z pozrywanymi plombami. W ten sposob unika wszelkich problemow
    zwiazanych z gwarancja.

    Czy jest dla mnie jakies wyjscie z tej sytuacji. Moge tego Pana pozwac, albo
    chociaz do prokuratury zglosic oszustwo? Posiadam tylko i wylacznie dowody
    przesylek kurierskich oraz korespondencje mailowa.
    Bardzo prosze o jakakolwiek pomoc.

    Pozdrawiam
    Mich

    PS. Z tego co mi wiadomo - jest jeszcze conajmniej jedna osob, ktora zostala
    potraktowana przez tego sprzedajacego w taki sposob. Ale nie wiem, czy uda
    mi sie z nia skontaktowac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1