  • 11. Data: 2014-01-04 22:39:51
    Temat: Re: Planowanie
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 04.01.2014 20:40, hikikomorisan pisze:
    /..../
    > Dla mnie oczywiste jest, ze inaczej nalezy karac trzezwych inaczej
    > pijanych.

    Za jazdę po pijaku rok a za jazdę na trzeźwo pół roku?

    > Ci drudzy - nalezy zalozyc - ze swiadomie ryzykuja zabicie kogos.
    > Wiadomo jak na organizm dziala alkohol.

    Eee. Dokładnych danych brak, ale alkohol tylko zwiększa ryzyko, co jest
    nie do końca udowodnione.

  • 12. Data: 2014-01-04 22:46:43
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.01.2014 19:43, rAzor pisze:
    > Ilu z was szykuje sobie szczoteczki do ząbeczków i pętelki na szyję w
    > związku ze spodziewaną nowelizacją prawa karnego za jazdę na "wydechu"?

    Nie to jest najważniejsze. Najgroźniejsza jest erozja cywilizowanych
    zasad prawnych: prawa do obrony, domniemania niewinności,
    odpowiedzialności osobistej, możności niekablowania na rodzinę, etc, etc.

    Zważcie tez, że zakładający progi zwalniające musi się liczyć z
    wypadnięciem auta na nich:

    Jak działa próg zwalniający? Jak ktoś go forsuje powoli to wytelepie i
    musi zwolnić. Ale jeżeli ktoś jedzie bardzo szybko, to może stracić
    panowanie na progu i polecieć w bok. Jak zawieszenie połamie to jego
    problem, ale jak wleci w przechodniów to zgodnie z obowiązująca u nas
    logiką prawną bezpośrednia przyczyną jest próg, czyli przeszkoda, która
    spowodowała wypadnięcie auta z drogi.

    http://smocze.opary.salon24.pl/558742,a-na-trzezwo-m
    ozna

  • 13. Data: 2014-01-04 22:49:41
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Szczoteczki niepotzrebne. Beda konfiskowac samochody. NARESZCIE!
    Już się szykuję na licytację. :)
    WOJO

  • 14. Data: 2014-01-05 00:37:57
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.01.2014 22:39, Smok Eustachy wrote:
    > W dniu 04.01.2014 20:40, hikikomorisan pisze:
    > /..../
    >
    > Za jazdę po pijaku rok a za jazdę na trzeźwo pół roku?

    A dlaczego za jazde na trzezwo chcesz karac?

    > Eee. Dokładnych danych brak, ale alkohol tylko zwiększa ryzyko, co jest
    > nie do końca udowodnione.

    Kolejny obornca ucisnionych pijanych kierowcow, wamac

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 15. Data: 2014-01-05 00:39:04
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.01.2014 22:46, Smok Eustachy wrote:

> [...]
    > problem, ale jak wleci w przechodniów to zgodnie z obowiązująca u nas
    > logiką prawną bezpośrednia przyczyną jest próg, czyli przeszkoda, która

    co ty wciagasz ze ci mozg uszkodzilo?

  • 16. Data: 2014-01-05 18:49:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-05 00:39, hikikomorisan pisze:
    > co ty wciagasz ze ci mozg uszkodzilo?

    Jeden mądry w tv powiedział że przyczyną były niesprawne amortyzatory.
    I też ma racje. Kurde wszyscy mają rację tylko jakoś efektu nie widać.
    Pytanie: czy przez 6 lat u władzy już można podołać takiemu wyzwaniu jak
    pijany recydywista na drodze czy nadal jednak to za mały staż i prace
    muszą nadal trwać :-)

    A tak po prostu jak mamy takie państwo opiekuńcze to albo prohibicja
    albo dać sobie spokój bo nie przynosi efektów to państwo.
    Tak wiem... Akcyza.

    Pijmy więcej bo z każdej butelki x% zł idzie na przedszkola dla naszych
    dzieci. ;-)

    To pisałem ja prawie abstynent co nie potrzebuje 5 piw żeby normalnie
    funkcjonować.

  • 17. Data: 2014-01-05 19:55:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-05 18:49, z pisze:
    > to albo prohibicja albo dać sobie spokój bo nie przynosi efektów to
    > państwo.

    Chyba tylko ludzie o bardzo małej wyobraźni mogą sądzić, że prohibicja
    byłaby jakimkolwiek rozwiązaniem.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2014-01-05 20:13:59
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 05.01.2014 18:49, z wrote:

    > To pisałem ja prawie abstynent co nie potrzebuje 5 piw żeby normalnie
    > funkcjonować.

    ja po trzech przestaje funkcjonowac ;)

  • 19. Data: 2014-01-05 23:32:16
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.01.2014 00:37, hikikomorisan pisze:
    /.../

    > A dlaczego za jazde na trzezwo chcesz karac?

    Bo na trzeźwo ludzie powodują wypadki.

  • 20. Data: 2014-01-05 23:35:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.01.2014 18:49, z pisze:
    /.../
    > Pijmy więcej bo z każdej butelki x% zł idzie na przedszkola dla naszych
    > dzieci. ;-)

    Piłeś - nie jedź. Jedziesz - wypij.

    > To pisałem ja prawie abstynent co nie potrzebuje 5 piw żeby normalnie
    > funkcjonować.

    A ja bez prawie.