  • 1. Data: 2014-01-02 07:41:10
    Temat: Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa #2
    Od: "Tomasz R." <t...@g...com>

    Po rannej lekturze mojego wątku dot. audytu bezpieczeństwa wywnioskowałem, że każdy
    taki audyt może wykonać, byle miał odpowiednio dużą wiedzę. Są jakieś certfikaty,
    które poświadczają wiedzę firmy audytorskiej, czyli: szukam w necie ofert, pytam o
    referencje, jakiś- tam certyfikat itp, płace, realizuję audyt?

  • 2. Data: 2014-01-02 09:08:38
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Ale na chuj ci ten audyt jak nie potrafisz dotrzymac tajemnicy to zajmij
    sie wywozeniem smieci albo sprzedaza marchewki.