  • 31. Data: 2014-01-07 23:22:02
    Temat: Re: Planowanie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    > Ale budżet na policję jest "sumaryczny".
    > Dołożenie do drogówki zmniejszy środki dla innych działów.

    > Cóż, mądrze gadasz, a do tego byli tacy co sprawdzili, że
    > rzeczywiście tak jest :) (w Polsce, bodaj 2002)

    Pamietam :)

    To Miller premierem byl?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 32. Data: 2014-01-08 09:43:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Pamietam :)
    >
    > To Miller premierem byl?

    Tak wychodzi:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Premierzy_Polski

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2014-01-08 12:42:56
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    > Tak wychodzi:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Premierzy_Polski

    No i po raz kolejny mnie zadziwia to, ze w naszym rzadzie tylko
    ex-komuch potrafi rownoczesnie dogodzic i obywatelom i kasie panstwa
    (budzetowi).

    nasi neo-liberalowie to albo rozdaja i budzet na tym traci, albo zabiera
    i budzet zyskuje

  • 34. Data: 2014-01-08 13:13:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, hikikomorisan wrote:

    > No i po raz kolejny mnie zadziwia to, ze w naszym rzadzie tylko ex-komuch
    > potrafi rownoczesnie dogodzic i obywatelom i kasie panstwa (budzetowi).

    Popatrz na to inaczej.
    Kota zawsze można ogonem obrócić ;)
    Umie zrobić tak, aby obywatele MYŚLELI że wpłacają mniej, jednocześnie
    wpłacając ... więcej :D (przynajmniej do kasy budżetu, bo de facto po
    prostu mniej zapłacili przemytnikom i włożyli w "produkcję własną")

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2014-01-08 15:44:44
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

> [...]
    > wpłacając ... więcej :D (przynajmniej do kasy budżetu, bo de facto po
    > prostu mniej zapłacili przemytnikom i włożyli w "produkcję własną")

    No ale jakie odwracanie kota :)

    JAk kupowali wiecej akcyzowej, znaczy cena byla dobra na tyle, ze
    wlasnie tej kupowali wiecej a nie od przemytnika, i do tego widac byli
    zadowoleni, skoro kupowali wiecej (dogodzono obywatelom).