  • 21. Data: 2004-07-10 09:37:14
    Temat: Re: Pivko
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"

    > ale funkcjonariusze nie widzieli jak piles, to jedynie domysły.

    A skąd wiesz, że nie widzieli. Znasz ich zeznania ?

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń

  • 22. Data: 2004-07-10 10:16:09
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > A skąd wiesz, że nie widzieli. Znasz ich zeznania ?

    gdyby wiedzieli, widzieliby tez jak wyrzucaja butelki gdyby wiedzieli jak
    wyrzucaja
    butelki wyjeli by je z krzakow. To jest logiczne, tak wiec mozna wniosek z
    tego wyciagnac
    ze to jedynie domysly.

    P.

  • 23. Data: 2004-07-10 11:18:44
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

> [...]

    > wyrzucaja
    > butelki wyjeli by je z krzakow. To jest logiczne, tak wiec mozna wniosek z

    Więc poczekajmy do rozprawy i zobaczymy czy były to tylko domysły.
    Mam nadzieję, że autor wątku głównego, po tak zażartej dyskusji, poinformuje
    grupowiczów o dalszym biegu sprawy.

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń

  • 24. Data: 2004-07-10 11:51:39
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Marek:
    > Więc poczekajmy do rozprawy i zobaczymy czy były to tylko domysły.
    > Mam nadzieję, że autor wątku głównego, po tak zażartej dyskusji,
    poinformuje
    > grupowiczów o dalszym biegu sprawy.

    Przeca sprawy ma nie być, bo policjanci tylko postraszyli. Pisałem, że
    jajcarze.
    Pozdr. Dulek

  • 25. Data: 2004-07-10 15:29:44
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Czyli co, wygląda to tak, że dowodami mogą być zeznania dwóch
    > funkcjonariuszy, a zeznania obwinionych to już nie? Dlatego, że
    pałkarz może
    > wylecieć z pracy, a pokrzywdzonemu wolno wszystko mówić, co mu ślina
    na
    > język przyniesie? No to fajnie to jest zbudowane. Mam nadzieję, że
    źle
    > zrozumiałem.

    Jak się nad tym zastanowisz, to nie ma możliwości dobrego zbudowania
    tego :)
    Chyba, że policjanci nosiliby jakieś system rejestrujące, ale to
    koszta, itd. A i tak na upartego dałoby się takie rzeczy podrobić...

    pozdrawiam
    Alek