  • 1. Data: 2004-07-09 06:52:36
    Temat: Plan urlopów - odmowa udzielenia ?
    Od: "pracownik" <l...@v...pl>

    Co mogę zrobić, w planie urlopowym jak został przygotowany w oparciu o mój
    wniosek urlopowy, zaszły zmiany i teraz pracodawca nie chce udzielić mi urlopu
    w tym terminie pierwotnym, co mogę zrobić ?

  • 2. Data: 2004-07-09 13:43:27
    Temat: Re: Plan urlopów - odmowa udzielenia ?
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "pracownik" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    urlopu
    > w tym terminie pierwotnym, co mogę zrobić ?

    jeśli jest to uzasadnione szczególnymi potrzebami pracodawcy to nić nie
    możesz zrobić. przykro mi, ma do tego prawo.

    pozdr.
    b.

  • 3. Data: 2004-07-09 16:59:23
    Od: LM <l...@p...onet.pl>

    > urlopu

    > je?li jest to uzasadnione szczególnymi potrzebami pracodawcy to nić nie
    > możesz zrobić. przykro mi, ma do tego prawo.

    A tak z ciekawości co w przypadku gdy mamy ustalony plan urlopowy -
    wykupujemy sobie droga wycieczkę zagraniczną itp - czy pracodawca musi
    zwrócić koszty ? czy to... problem pracownika?
    Pozdr

  • 4. Data: 2004-07-09 17:27:41
    Od: "bella" <b...@o...pl>

> [...]
    > wykupujemy sobie droga wycieczkę zagraniczną itp - czy pracodawca musi
    > zwrócić koszty ? czy to... problem pracownika?

    nie mam przy sobie KP, ale pamiętam tylko że w przypadku odwołania
    pracownika z urlopu ze względu na szczególne potrzeby pracodawcy ma on
    obowiązek do pokrycia strat z tym związanych.

    pozdr.
    b.