  • 1. Data: 2004-07-08 21:42:45
    Temat: Czy potrzebne jakies zezwolenie na maszt z nadajnikiem WLAN?
    Od: "JF" <j...@o...pl>

    Witam!

    chcę postawić nadajnik wys ok 12 m; miejsce jest juz umowione z wlascicielem
    terenu. Pasmo: 2.4GHz udostepnione publicznie

    czy potrzebuje zgody jakiegos urzędu na postawienie nadajnika, jeżeli pasmo
    nadawania jest udostepnione bez ograniczeń?

    /Jarek

  • 2. Data: 2004-07-08 22:12:12
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > czy potrzebuje zgody jakiegos urzędu na postawienie nadajnika, jeżeli pasmo
    > nadawania jest udostepnione bez ograniczeń?

    moj znajomy strazak cos kiedys wspominal na ten temat, mowil, ze
    oni musza taki masz odwiedzic itd. ale szczegolow juz nie pamietam
    pozdr.
    marcin

  • 3. Data: 2004-07-08 22:28:03
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "JF"

> [...]
    pasmo
    > nadawania jest udostepnione bez ograniczeń?

    Najlepiej zadzwonić lub się udać do Urzędu Regulacji i Telekomunikacji i
    Poczty z tym pytaniem, by nie mieć jakiś problemów.

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń

  • 4. Data: 2004-07-09 06:02:49
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2004 23:42:45 +0200, JF naskrobał(a):

> [...]
    >
    > czy potrzebuje zgody jakiegos urzędu na postawienie nadajnika, jeżeli pasmo
    > nadawania jest udostepnione bez ograniczeń?

    jeżeli w ten sposób to tak (szczególnie pod kątem budowy masztu nadzór
    budowlany ) - nie trzeba jak znajdziesz po prostu wysoki budynek na który
    postawisz nadajnik na wysięgniku (każdy tak robi)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-07-09 06:20:34
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > czy potrzebuje zgody jakiegos urzędu na postawienie nadajnika, jeżeli pasmo
    > nadawania jest udostepnione bez ograniczeń?

    Jesli wysokosc masztu przekracza jakas tam granice (nie pamietam) to
    jest to traktowane jako budowa i wymaga przejscia calej proceury z
    WZiZT, pozwoleniem na budowe, kierownikiem itp. Koszty rosna
    niesamowicie ...