  • 1. Data: 2004-07-09 07:15:25
    Temat: emerytury strukturalne dla rolników
    Od: Andrzej<o...@w...pl>

    szukam informacji o emeryturach strukturalnych dla rolników.
    Jakie są zasady i ile należy mieć lat, żeby móc sie ubiegać o taką
    emeryturę.
    Prosze o jakieś informacje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-09 12:28:02
    Temat: Re: emerytury strukturalne dla rolników
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Andrzej napisał:

    > szukam informacji o emeryturach strukturalnych dla rolników.
    > Jakie są zasady i ile należy mieć lat, żeby móc sie ubiegać o taką
    > emeryturę.
    > Prosze o jakieś informacje

    Myślę, że najlepiej byłoby zacząć od wypytania lokalnego
    przedstawicielstwa ARiMR: http://www.arimr.gov.pl/

    Pzdr
    PWZ