  • 1. Data: 2005-08-30 18:13:19
    Temat: Pisemne uzasadnienie wyroku - jak napisac?
    Od: "Kornio" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Odwolalem sie do sądu ubezpieczen spolecznych od decyzji orzecznika ZUS, ktory
    odebral mi rente. Na rozprawie sedzina oddalila moj pozew i powiedziala, ze
    wyrok jest nieprawomocny i moge sie od niego odwolac, ale zeby to zrobic musze
    zlozyc wniosek o pisemne uzasadnienie wyroku. Czy to moze wygladac tak
    banalnie typu "prosze o pisemne uzasadnienie wyroku dot. sprawy nr xxxxxx" czy
    moze powinno to wygldac zupelnie inaczej? moze jakies paragrafy powinny tam
    byc? Jestem zupelnie niezorientowany jesli chodzi o oficjalne pisma...

    Pozdrawiam,
    --
    Kornio

  • 2. Data: 2005-08-30 18:52:36
    Temat: Re: Pisemne uzasadnienie wyroku - jak napisac?
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Czy to moze wygladac tak
    > banalnie typu "prosze o pisemne uzasadnienie wyroku dot. sprawy nr xxxxxx"

    Może wyglądać tak banalnie. Warto jednak zaznaczyć że prosisz o uzasadnienie
    wyroku na piśmie celem rozważenia podstaw do wniesienia apelacji (żeby była
    jasnośc że chcesz otworzyć sobie drogę do skarżenia wyroku)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-08-30 19:42:35
    Od: "Kornio" <k...@p...onet.pl>

    > Może wyglądać tak banalnie. Warto jednak zaznaczyć że prosisz o uzasadnienie
    > wyroku na piśmie celem rozważenia podstaw do wniesienia apelacji (żeby była
    > jasnośc że chcesz otworzyć sobie drogę do skarżenia wyroku)

    Ok, dzieki serdeczne za pomoc.

    Pozdrawiam,
    --
    Kornio

  • 4. Data: 2005-08-30 20:37:14
    Od: "Kornio" <k...@p...onet.pl>

    A jeszcze mam takie pytanie: czy musze dostarczyc to pismo tylko do Sadu czy
    rowniez do ZUSu jako strony?

  • 5. Data: 2005-08-30 21:04:02
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Kornio" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A jeszcze mam takie pytanie: czy musze dostarczyc to pismo tylko do Sadu
    czy
    > rowniez do ZUSu jako strony?
    >
    > --
    Tylko do sądu.