  • 1. Data: 2005-08-30 16:01:35
    Temat: Zadanie zwrotu kosztow procesu - po zlozeniu pozwu.
    Od: "Artur-ek" <w...@a...net.pl>

    Witam,
    na poczatku chcialbym zaznaczyc ze jestem laikiem prawnym.
    Skladajac pozew (juz ponad rok temu) zapomnialem (wlasciwie nie wiedzialem
    ze trzeba) wystapic do sądu z żadaniem zwrotu kosztów procesu.
    Pozew dotyczy uzyskania dostepu do czesci mieszkania (w ktorym mam pewien
    udzial). Po roku okazalo sie ze koszty procesu wynosza 5000 zl. Musialem je
    zaplacic. Domyslam sie, ze w przypadku pomyslnego (dla mnie) wyroku sadu,
    czyli uzyskania dostepu do mojej czesci mieszkania, nie moge liczyc na zwrot
    tych pieniedzy.
    Mam zwiazku z tym pytanie, czy moge teraz wystapic do sadu o zwrot tych
    kosztow (przerzucenie na pozwanego), jesli tak to w jakiej formie mam to
    zrobic?

    --
    Pozdrawiam , Artur B.

  • 2. Data: 2005-08-30 20:53:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur-ek napisał(a):

> [...]
    > Mam zwiazku z tym pytanie, czy moge teraz wystapic do sadu o zwrot tych
    > kosztow (przerzucenie na pozwanego), jesli tak to w jakiej formie mam to

    Jeśli działasz bez fachowego pełnomocnika to sąd winien orzec o tym z
    urzędu, choć nie zaszkodzi złożyć stosownego wniosku.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."