  • 1. Data: 2005-08-30 19:21:16
    Temat: Podwyżka alimentów - jak często?
    Od: "Kris" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    pytanie jak wyżej w temacie. Do tej pory wiedziałem że moja żona (niedługo była
    żona) może co 12 m-cy podnosić sądownie alimenty, a dzisiaj niespodzianka.
    Pierwszy wyrok - październik 2004 orzekający płatność od lipca 2004.
    Dzisiaj pozew z czerwca 2005 o podwyższenie od marca br.
    Czy przepisy zmieniły się w tym zakresie?
    Jeżeli nie to dlaczego sąd tego nie oddalił?
    Gdyby ktoś mnie uświadomi w tej materii będę wdzięczny.

    pozdr Krzysztof

  • 2. Data: 2005-08-30 20:56:12
    Temat: Re: Podwyżka alimentów - jak często?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kris napisał(a):

    > pytanie jak wyżej w temacie. Do tej pory wiedziałem że moja żona (niedługo była
    > żona) może co 12 m-cy podnosić sądownie alimenty, a dzisiaj niespodzianka.

    To źle wiedziałeś. Nie ma terminu. Można wystąpić w przypadku zmiany
    okoliczności, czyli w skrajnych wypadkach szybko po poprzednim wyroku.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."