  • 11. Data: 2006-01-12 19:27:58
    Temat: Re: Pisanie prac na zlecenie
    Od: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dq61qi$fn1$1@inews.gazeta.pl...

    > Wyslij kurierem, sa dodatkowe uslugi chociazby w DHL, polegajace na pracy
    > w niedziele. Zaplacisz za to pewno slono;-) Mozesz tez sprobowac przesylka
    > konduktorska PKP

    Ta przesylka konduktorska PKP to jest jakas mysl, DHL ze wzgledu na koszta
    juz odpada - watpie zeby gosc przy cenie 500PLN za prace chcial jeszcze
    doplacac circa 100 albo i wiecej za samo dostarczenie, zwlaszcza ze i tak
    zszedlem z cena w dol.
    Jak na razie wpadlem na pomysl wyslania mu pliku w Wordzie spakowanego
    .rarem i z kilkunastoznakowym haslem - litery duze i male pomieszane z
    cyframi. Haslo gosc dostanie dopiero jak zobacze pieniadze na swoim koncie.

    --
    pozdrawiam,
    Cillit BANG

  • 12. Data: 2006-01-12 19:34:38
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com> napisał
    w wiadomości news:43c6acc2$1@news.home.net.pl...

    > Jesli rowniez zajmujesz sie pisaniem prac w jezyku angielskim, to
    faktycznie
    > jestesmy dla siebie konkurencja.
    > Jesli nie - bede wdzieczny za pomoc i podsuniecie pomyslu. :-)

    No coz - generalnie internetowa bankowosc Twoim przyjacielem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2006-01-12 19:37:16
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com> napisał
    w wiadomości news:43c6ad58$1@news.home.net.pl...

    > sytuacji kiedy biore kase i nie oddaje pracy w terminie - wyglada to tak,
    > jakbym zaczynal cos macic i planowal zrobienie kolesiowi numeru...

    Internetowa bankowosc + bonifikatka do 100%- w razie jakiegios niewywiazania
    sie

    > Poza tym obawiam sie, ze gdybym mial juz kase, to do napisania pracy juz
    by
    > mi sie tak bardzo nie palilo... ;-)))

    A to juz kwestia autodyscypliny...
    A wyobraz sobie, ze piszesz, meczysz sie - chcesz dobic targu - a goscia "ni
    ma" (bo sie rozmyslil)... - lepiej kase miec wczesniej

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2006-01-12 22:17:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Cillit BANG aka Easy-Off BAM [###c...@d...com.###]
    napisał:

    Ja bym tam nie podzielał euforii SDD w tym zakresie. Oddając Twoją
    pracę jako swoją student dopuszcza się przestępstwa poświadczenia
    nieprawdy. Dobrowolność układu uchyla możliwość ścigania na podstawie
    prawa autorskiego - bo tam konieczny jest ewentualnie wniosek. Ale
    trudno nie zauważyć, że praca zaliczeniowa, to dokument wykonanej
    pracy. Dokument, który jest "wystawiany" przez studenta i świadczy o
    wykonanej przez niego pracy. Natomiast osoba, która świadomie za kogoś
    pisze taką pracę po prostu odpowiada za pomocnictwo. Oczywiście o ile
    w wypadku udowodnienia student w zasadzie nie ma możliwości obrony, bo
    nikt nie da wiary, że działał nieświadomie, o tyle osoba pisząca taką
    pracę ma kilka możliwości obrony. począwszy od zaprzeczenia swojego
    autorstwa, poprzez wykazanie, że nie wiedziała o przeznaczeniu pracy,
    a skończywszy na próbie wykazania, że student dopuścił się plagiatu.
    Wykonawca usługi niby pisał dla siebie, oddał na przeczytanie koledze,
    a ten bezczelnie to ściął. Ale tego typu domniemanie upada w wypadku
    jakiś publicznych ofert.

  • 15. Data: 2006-01-12 22:27:06
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    > trudno nie zauważyć, że praca zaliczeniowa, to dokument wykonanej
    > pracy. Dokument, który jest "wystawiany" przez studenta i świadczy o

    Dostaje zestaw 10 zadan ze statystyki.
    Podaje cene, Klient si ezgadza.
    Robie zadania + opis.
    Nie wnikam, czy je odda jako wlasna prace, czy chce sie nauczyc przez to
    robic zadania.
    Gdzie tu naruszenie prawa autorkiego?????

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2006-01-13 00:13:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    SDD [###s...@t...wszechwiedza.pl.###] napisał:

> [...]
    przez to
    > robic zadania.
    > Gdzie tu naruszenie prawa autorkiego?????

    Autorskiego - bo sam klient oddając to na uczelni podaje się za autora
    rozwiązań, podczas, gdy nim nie jest. Ale to wymaga wniosku o
    ściganie, którego jak zakładam nie będzie. Różnie nie bedzie przy
    takim postawieniu sprawy pomocnictwa do przestępstwa kryminalnego.

    Co innego ogłoszenie publiczne: napisze pracę przejściową. Niby za
    samo ogłoszenie wyroku nie dadzą. Ale wyobraź sobie osobę oferującą
    publicznie zabójstwo na zlecenie, która otrzymuje zlecenie na
    zamordowanie osoby i przypadkowo tę osobę potrąca zabijając. Niby
    wprost trudno dowieść, że było to zabójstwo, a nie wypadek. jak
    myślisz? Co na to sąd?

  • 17. Data: 2006-01-13 09:46:30
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    > ściganie, którego jak zakładam nie będzie. Różnie nie bedzie przy
    > takim postawieniu sprawy pomocnictwa do przestępstwa kryminalnego.

    No tak - ale - w odroznieniu od prac dyplomowych - w rozwiazywaniu zadan ze
    statystyki itp. nie ma nic autorskiego, indywidualnego.
    Sa wzory, ktore przed wiekami wymislili Gaussu, Kolmogorowy i inni.
    na przyklad zadanie:
    mamy 10 liczb: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10:, oblicz ich srednia arytmetyczna.
    Dodac i poodzielic przez 10 - bedzi eto robic tysiac osob - i kazda zrobi
    jednakowo. Gdzie wiec tu indywidualne cechy dziela?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2006-01-13 18:46:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    zrobi
    > jednakowo. Gdzie wiec tu indywidualne cechy dziela?

    Większość pewnie zrobi tak:

    1+2+3+4+5+6+7+8+9+10
    ---------------------- = 5,5
    10

    Ale ja jestem indywidualista i zauważę, że:

    ___ n
    \ n * (n + 1)
    / x = -------------
    --- x=1 2

    w konsekwencji średnia z naszego ciągu o wiele prościej policzyć w ten
    sposób:

    10 * (10 + 1) 110
    --------------- = ----- = 5,5
    2 * 10 20

    Czy nadal uważasz, że każdy to jednakowo policzy?

  • 19. Data: 2006-01-13 23:10:50
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Czy nadal uważasz, że każdy to jednakowo policzy?

    No coz, nie kazdy ciag danych do sredniej arytmetycznej jest ciagiem
    arytmetycznycm. :)
    W kazdym razie to nei jest zaden tworczy sposob Roberta Tomasika - tylko
    jeden ze standardowych sposobow :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2006-01-14 11:45:15
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    SDD wrote:
    > W kazdym razie to nei jest zaden tworczy sposob Roberta Tomasika - tylko
    > jeden ze standardowych sposobow :)

    Twórczy jest dobór literki na indeks sumowania. Ja bym wybrał "i". :)

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>