  • 1. Data: 2004-05-25 07:43:34
    Temat: Pilnie prosze o pomoc!!!
    Od: "Łukasz" <z...@w...pl>

    Witam
    Mam bardzo wielka prosbe i prosze o szybka pomoc.Mam na jutro znalezc jakies
    materialy na temat przestepstw w spolkach handlowych.Ponoc sa jakies 3 art
    na ten temat.Czy ktos moglby np mi podeslac komentarz do tych art albo
    jakies inne materialy?Ewentualnie gdzie moge cos takiego znalezc?Bede bardzo
    wdzieczny.
    Łukasz
    z...@c...pl

  • 2. Data: 2004-05-25 16:23:45
    Temat: Re: Pilnie prosze o pomoc!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    Najpewniej chodzi o kodeks spółek handlowych, ale tam jest więcej
    artykułów. Z tym, że to całkowicie tematu nie wyczerpuje. Jest jeszcze
    kilka ustaw zawierających przepisy z tym związane. Ale ksh zawiera
    dotyczące stricte tego tematu.