  • 1. Data: 2004-05-25 00:20:29
    Temat: kiedy napisać skargę na komornika?
    Od: "Mateusz" <r...@w...onet.pl>

    Witam grupowiczów.
    Pół roku temu, kiedy nie mogłem spłacac zadłużenia, komornik zajął mi
    samochód i zrobił zabezpieczenie na drugim, dostawczym. Zapłaciłem część
    zaległości i mogłem jeździć dalej. W miedzyczasie twała sprawa sądowa i w
    jej wyniku zapadł wyrok na podstawie innego wyliczenia, na moją korzyść.
    Zaległość, teraz duzo mniejszą zapłaciłem i teraz jestem na bieżaco (to
    chyba ważne).

    Napisałem pismo do komornika z wnioskiem o cofnięcie zabezpieczenia i
    zajęcia samochodów, a ponadto o wyliczenie ile z jakich źródeł ze mnie
    sciagnął, z konta bankowego, moich wpłat, z ZUS itp., a ile powinien,
    zwłaszcza że kwota zadłużenia uległa zmianie. I co .. i nic. Komornik nie
    reaguje. Drugie pismo.. olewka

    Chcę złożyć na niego skargę. Wiem, ż e mam termin 1 tygodnia - od daty, w
    której czynnosc powinna byc dokonana przez komornika (art. 763 kpc). Problem
    w tym, że nie wiem, ile komornik ma czasu na wykonanie mojego wniosku. Czy
    ktoś z grupowiczów biegłych w egzekucji (brr. jak to brzmi) mi podpowie?

    Wielkie dzięki z góry.

    Mateusz

  • 2. Data: 2004-05-25 17:30:06
    Temat: Re: kiedy napisać skargę na komornika?
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <r...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktoś z grupowiczów biegłych w egzekucji (brr. jak to brzmi) mi podpowie?

    bez wahania pisz nie do komornika
    tylko do sądu w którego okręgu działa komornik