  • 1. Data: 2004-05-25 07:38:44
    Temat: Witam i o VAt w odszkodowaniu z AC pytam
    Od: "Piotr Olenderek" <d...@a...net>

    Witam szanownych grupowiczów!
    Czy ktoś z was mógłby mi pomóc w sprawie odszkodowania z AC w PZU. Dostałem
    dziś kalkulacje szkody sporządzoną przez ich techników. Zaznaczono tam ze
    kwota wyceny nie zawiera podatku VAT. Pani w inspektoracie powiedziała mi ze
    jeżeli chce odebrać kwotę odszkodowania w gotówce to VAT mi się nie należy!
    Czy to prawda? Bo słyszałem ze robią to bezprawnie licząc na niewiedzę
    klientów. Pomóżcie co robić i jakich argumentów używać aby PZU wypłaciło mi
    odszkodowanie w pełnej kwocie .

    Pozdrawiam
    Piotrek Olendererk

  • 2. Data: 2004-05-25 20:35:48
    Temat: Re: Witam i o VAt w odszkodowaniu z AC pytam
    Od: "atik" <a...@a...pl>

> [...]
    > klientów. Pomóżcie co robić i jakich argumentów używać aby PZU wypłaciło mi

    najlepiej zlecic naprawe pojazdu w warsztacie na tzw "naprawe bezgotowkowa".
    Wtedy odszkodowanie wyplaca warsztatowi wg rachunku. Jesli jednak chcesz
    gotowke to raczej nic nie zdzialasz. Maja swoje OWU i zgodnie z tym postepuja.
    Radze jednak poczytac OWU - tam bedzie napisane na jakie odszkodowanie mozesz
    liczyc (na to sie zgodziles podpisujac umowe ubezpieczenia). Takie OWU napewno
    dostales przy podpisywaniu umowy ubezpieczenia.
    pozdrawiam
    atik