  • 1. Data: 2003-07-13 15:57:51
    Temat: Pijany na... koniu?
    Od: "NKG" <n...@a...pl>

    cze

    Jak jedziesz pijany na rowerze to zabierają prawko, a na koniu?
    W ogóle to jak "szkapa" jest postrzegana przez kodeks drogowy?

    --
    Pozdro
    NKG

  • 2. Data: 2003-07-13 17:04:07
    Temat: Re: Pijany na... koniu?
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Jak jedziesz pijany na rowerze to zabierają prawko, a na koniu?
    > W ogóle to jak "szkapa" jest postrzegana przez kodeks drogowy?

    A co będzie, jak qń będzie pijany?
    Bo i tak może być. :)))))))

    pozdrawiam
    fart

    kurdelebele już wyobrażam sobie, jak mnie pijanego, pijany qń prowadzi do
    domu.
    I kto winien ?????
    A qń nie jest mój, tylko przykleiłem się do niego w pijanym widzie.

  • 3. Data: 2003-07-13 17:11:40
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Jak jedziesz pijany na rowerze to zabierają prawko, a na koniu?
    > W ogóle to jak "szkapa" jest postrzegana przez kodeks drogowy?

    Z kodeksu drogowego :((

    Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają:
    20) kierujący - osobę, która kieruje pojazdem lub zespołem pojazdów, a
    także osobę, która prowadzi kolumnę pieszych, jedzie wierzchem albo pędzi
    zwierzęta pojedynczo lub w stadzie,

    Art. 87. 1. Kierującym może być osoba, która osiągnęła wymagany wiek i jest
    sprawna pod względem fizycznym i psychicznym oraz spełnia jeden z warunków
    określonych w pkt 1-3:
    1) posiada wymagane umiejętności do kierowania w sposób nie zagrażający
    bezpieczeństwu ruchu drogowego i nie narażający kogokolwiek na szkodę oraz
    wymagany dokument stwierdzający uprawnienie do kierowania pojazdem,
    2) odbywa, w ramach szkolenia, naukę jazdy odpowiednio przystosowanym
    pojazdem pod nadzorem instruktora,
    3) zdaje egzamin państwowy odpowiednio przystosowanym pojazdem pod nadzorem
    egzaminatora.
    2. Osoba niepełnosprawna pod względem fizycznym może być kierującym, jeżeli
    w wyniku badania lekarskiego nie stwierdzono przeciwwskazań zdrowotnych do
    kierowania pojazdem.
    3. Nie wymaga się uprawnienia do:
    1) kierowania rowerem, motorowerem lub pojazdem zaprzęgowym od osoby, która
    ukończyła 18 lat,
    2) prowadzenia kolumny pieszych, jazdy wierzchem lub pędzenia zwierząt.

    tyle znalazłem w kodeksie

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2003-07-13 17:49:11
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam>

    > Jak jedziesz pijany na rowerze to zabierają prawko, a na koniu?
    > W ogóle to jak "szkapa" jest postrzegana przez kodeks drogowy?

    Hmm zaraz... prawko zabierają za rower ? Przecież nie musisz mieć prawa
    jazdy jak jeździsz na rowerze.

    Jurek

  • 5. Data: 2003-07-13 17:54:31
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam> napisał w wiadomości
    > Hmm zaraz... prawko zabierają za rower ? Przecież nie musisz mieć prawa
    > jazdy jak jeździsz na rowerze.

    ale podobno jak sie pochwalisz w takiej sytuacji ze masz prawko to moga ci
    zabrac, nie wiem ile w tym prawdy, ale slyszalem to juz kilka razy

  • 6. Data: 2003-07-13 18:53:48
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    > Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają:
    > 20) kierujący - osobę, która <ciach> pędzi
    > zwierzęta pojedynczo lub w stadzie,

    czyli jak wyjdę na spacer z psem to muszę być trzeźwa?
    a jak wezmę ze trzy pieski to już chyba stado?

    pozdrav
    eva

  • 7. Data: 2003-07-13 19:01:59
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam> napisał w wiadomości
    >
    > ale podobno jak sie pochwalisz w takiej sytuacji ze masz prawko to moga ci
    > zabrac, nie wiem ile w tym prawdy, ale slyszalem to juz kilka razy

    Teraz chyba nawet komputerowo mogą sprawdzić czy masz prawko czy nie, więc
    nawet nie musisz się chwalić.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 8. Data: 2003-07-13 19:36:38
    Od: "NKG" <n...@a...pl>

    cze

    > Teraz chyba nawet komputerowo mogą sprawdzić czy masz prawko czy nie,
    > więc nawet nie musisz się chwalić.

    To prawda :(
    Kolege właśnie złapali i sprawdzali. Ale on nie miał prawka więc mu nie
    zabrali, ale odroczyli, czy jakoś tak... bo miał se robić, ale mu nie
    wolno...

    BTW ponoć w Niemczech, jak ci zabiorą prawko za jazde po pijanemu, to zanim
    po 18 miesiącach przystąpisz do zdawania to ci robią test wątrobowy... tak
    coś słyszałem...

    --
    Pozdro
    NKG

  • 9. Data: 2003-07-13 19:39:03
    Od: "NKG" <n...@a...pl>

    cze

    Wiedziałem :(((

    Ale qń ma to do siebie, że przez pola można :)
    Miasto 8 tys. se można objechać, tylko jak tu przez ulicę przejść...

    --
    Pozdro
    NKG

  • 10. Data: 2003-07-13 22:13:16