  • 1. Data: 2003-07-13 15:00:15
    Temat: Instalować czy nie?
    Od: "artekfy" <a...@p...onet.pl>

    Moj pc to celeron 533 na płycie z chipsetem intela 440bx z dwiema kostami
    sdram w sumie 196 mb. Karta dz to sb 128 pci, graf nvidia vanta i dysk 40 gb
    seagate 7200. dotychczas pracowałem na win 98se. Ale popatrzyłem sobie na xp
    i sobie myśle czy by sie nie przeżucic. Czy na moim komputerku ma to sens? I
    czy ma to sens z uwagi na fakt, ze jestem raczej przecietnym uzytkownikiem
    komputera, nie znawcą czy choćby amatorem tej dziedziny? Licze na odzew i
    pozdrawiam.
    Artur

  • 2. Data: 2003-07-13 15:02:40
    Temat: Odp: Instalować czy nie?
    Od: "artekfy" <a...@p...onet.pl>

    Oj, chyba przez niuwage pomyliłem grupy:)
    Użytkownik artekfy <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bers57$71t$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-07-13 15:58:57
    Temat: Re: Instalować czy nie?
    Od: "Iza z DANIELA" <i...@n...gazeta.pl>

    Wyalienowana jednostka przedstawiająca się jako
    artekfy <a...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Oj, chyba przez niuwage pomyliłem grupy:)
    Oj chyba tak, ale pod względem prawnym propozycja bez zarzutu pod
    warunkiem zakupu pudełkowej wersji XP

    --
    Iza z Daniela w Ustroniu
    www.hoteldaniel.com.pl

  • 4. Data: 2003-07-13 16:13:36
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Iza z DANIELA" <i...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wyalienowana jednostka przedstawiająca się jako
    > artekfy <a...@p...onet.pl>
    > Oj chyba tak, ale pod względem prawnym propozycja bez zarzutu pod
    > warunkiem zakupu pudełkowej wersji XP

    ewentualnie np. myszka i wersja oem :)

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 5. Data: 2003-07-13 17:04:56
    Od: "Dosia" <dosia[wytnij_sobie]@poczta.onet.pl>

    :
    : ewentualnie np. myszka i wersja oem :)
    :
    : --
    : ----------------------------------------------
    : Krzysztof Gil, k...@g...pl
    : GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

    licencja oem nie pozwala na dołączanie oprogramowania do urządzeń
    peryferyjnych

    D.

  • 6. Data: 2003-07-13 17:30:06
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Dosia" <dosia[wytnij_sobie]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > : GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl
    >

    > licencja oem nie pozwala na dołączanie oprogramowania do urządzeń

    a od kiedy myszka jest urządzeniem peryferyjnym?
    co licencji OEM - temat poruszany wielokrotnie,
    a sam Microsoft w biuletynie OEM z marca (zdaje się)
    tego roku, jako przykład podał myszkę, klawiaturę.
    Więcej informacji znajdziesz tu:
    http://www.microsoft.com/poland/oem/

  • 7. Data: 2003-07-13 18:02:48
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam>

    > Oj chyba tak, ale pod względem prawnym propozycja bez zarzutu pod
    > warunkiem zakupu pudełkowej wersji XP

    Jako dobrą alternatywę proponuję Linuxa.

    Pozdrawiam,

    Jurek

  • 8. Data: 2003-07-13 18:07:32
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam> napisał w wiadomości

    > Jako dobrą alternatywę proponuję Linuxa.

    godne polecenia są także unixy z linji BSD.

  • 9. Data: 2003-07-13 18:19:54
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam>

    > godne polecenia są także unixy z linji BSD.

    A i owszem

    Jurek

  • 10. Data: 2003-07-13 19:55:54
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>