  • 1. Data: 2003-07-13 13:59:50
    Temat: Alkohol w miejscu publicznym
    Od: "artekfy" <a...@p...onet.pl>

    Zostałem 2 misiace temu spisany przez patrol za spożywanie alkoholu w
    miejscu publicznym wraz z kilkoma znajomymi. Policjanci i strażnicy
    wylegitymowali, potwierdzili dane, o alkohol nie spytali, nie szukali (a nie
    było go juz kiedy podeszli). Stwierdzili ze mają dowód z monitoringu (to
    akurat super blef, bo jeden z kumpli, który najbardziej ostentacyjnie
    wymachiwał butelką, więc jego monitoring powinien przede wszystkim zauważyć
    nie został spisany tylko dlatego, że chwile przed podejściem patrolu odszedł
    za potrzebą i kiedy wrócił po chwili kazali mu stanać z boku i nie
    przeszkadzać). Poinformowali, ze zostanie skierowany wniosek do sądu
    grodzkiego i w przeciągu kwartału otrzymamy wezwania na rozprawę. Dotychczas
    nic nie dostalem. Miejsce akcji: pasaż Schillera w miescie Łodzi. Co
    sądzicie: przyjdzie wezwanie, zasądzą karę za wykorczenie? Czy może też
    zawalone sądy nie mają czasu na takie bzdury odkąd nie ma kolegiów?
    Zaznaczam, ze dotychczas byłem nie notowany. Czekam na opinie
    Pozdrawiam
    artekfy

  • 2. Data: 2003-07-13 15:16:01
    Temat: Re: Alkohol w miejscu publicznym
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@p...ze.spamem.plusnet.pl>

    On Sun, 13 Jul 2003 15:59:50 +0200, artekfy wrote:

    > Zostałem 2 misiace temu spisany przez patrol za spożywanie alkoholu w
    > miejscu publicznym wraz z kilkoma znajomymi. Policjanci i strażnicy

    A nie powinni wystawic mandatu? Dopiero w razie odmowy przyjecia
    skierowanie sprawy do sadu grodzkiego.
    GM
    PS. mysle, ze spisali sobie notke do zeszyciku i tyle - nie ruszali dalej
    sprawy.

  • 3. Data: 2003-07-13 15:23:33
    Temat: Odp: Alkohol w miejscu publicznym
    Od: "artekfy" <a...@p...onet.pl>

    No właśnie, cały przebieg ich tzw. czynności był dośc zaskakująco "mało
    służbowy". Więcej chłopaki żartowali z nami i podrywali koleżankę też
    spisywaną niż wypełniali swe obowiązki. Jeden strażnik chlapnął, że podstawa
    to art. 48 ustawy o wychowaniu w trzeźwości. Sprawdziłem i ten nr dotyczy
    innej kwestii.
    Użytkownik Grzegorz Mejlun <g...@p...ze.spamem.plusnet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:1weg8nk5xlfwk$.1j7s8ju18695e$....@4...net

  • 4. Data: 2003-07-14 01:35:55
    Od: "PiotRek" <b...@w...USUNTO.pl.invalid>

    Użytkownik "Grzegorz Mejlun" <g...@p...ze.spamem.plusnet.pl> napisał w wiadomości
    t...
    > A nie powinni wystawic mandatu? Dopiero w razie odmowy przyjecia
    > skierowanie sprawy do sadu grodzkiego.

    ZTCW, to osobom "po spożyciu" nie wolno proponować mandatu,
    tylko od razu kieruje się sprawę do sądu grodzkiego.

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl