    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieski
    Date: Fri, 25 Mar 2005 23:18:06 +0100

    Przemek R... napisał(a):
    > Użytkownik "maiku" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Zgadzam sie z tym
    > Pytanie brzmi , czy jestes za usypianiem psow bezdomnych?
    > Bo Ci geniusze wlasnie to zaproponowali.

    Ja jestem za tym, zeby bezdomne pieski mialy do swojej dyspozycji
    ogromny rezerwat, gdzie mogly by sobie zyc spokojnie i biegac do woli.
    Do tego zawsze pelno w misce.
    Ewentualnie jestem za tym zeby psy bezdomne znalazly dom.
    Rowniez jestem za wieloma innymi utopijnymi rzeczami.

    A wracajaca na ziemie.
    Bezdomne psy na pewno trzeba wylapywac, pies biegajacy samopas albo
    szybko znajdzie dom przy ludziach, albo zdziczeje.
    A zdzizcaly bedzie polowal, co nie jest pozytywne.

    W miare humanitarne wydaje sie trzymanie zwierzat w schroniskach. Co
    prawda psu nie jest wesolo w boksie 1x1m, no ale jesc dostanie.
    Sadze ze on sam woli takie zycie niz uspienie.

    Mniej wiecej jak czlowiek - jakos wiezniowie, nawet skazani na dozywocie
    nie popelniaja masowo samobojstw.

    Sprawa trzymania zwierzat w schroniskach (i warunkow w tych schroniskach
    ktore mozna im zapewnic) a usypianie bezdomnych zwierzat rozbija sie
    tylko o kase.
    Nie wiem ile musialo by kosztowac utrzymanie wszystkich bezdomnych
    zwierzat na przyzwoitym psim poziomie. Jezeli stac nas na to, to uwazam
    ze tak wlasnie powinno byc.