  • 21. Data: 2005-10-12 16:56:55
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    yark wrote:

    > i na tej podstawie jest zakaz wykonywania zawodu?:-)))) he he. ale prawo
    > wymysliles:-))))moze podasz jakis artykul Twojego prawa?tylko konkretnie!!!

    Pytałeś się o dyscyplinarne wywalenie z roboty, a nie zakaz wykonywania
    zawodu.

    > a mozesz powiedzec jakie???

    Naruszenie ustawy o ochronie praw autorskich.

    [ciach]

    > nie rozroznaiasz sytuacji, gdy ktos upublicznia prawdopodobne przestepstwo
    > innej osoby, od "zalozmy zdrady" to pilissska, nie zabieraj glosu.

    Jeśli nie rozróżniasz plotek, pomówień i insynuacji od faktów, to
    uprzejmie się zamknij.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 22. Data: 2005-10-12 16:57:48
    Od: "yark" <a...@o...pl>

    > Ochrona prywatnosci korespondencji np ?

    he he:-))) ROTFL;_)))))

  • 23. Data: 2005-10-12 16:58:54
    Od: "yark" <a...@o...pl>

    > Narazily go na powietrze atmoferyczne i silne światlo. Jak nie wiesz czym
    > grozi wczesniakom - to zamilcz.

    bronisz i fotografa i pielegniarki. w koncu zdecyduj sie:-((((

  • 24. Data: 2005-10-12 17:00:13
    Od: "yark" <a...@o...pl>

    > Na miejscu tych pielegniarek bym podal po wszystkim fotografa do sądu. One
    > powinny poniesc karę za spowodowanie zagrozenia zycia, a on - za
    > upublicznienie prywatnych zdjec.

    moze podasz artykul, podstawe prawna?

    > Zdjecia mialaby prawo upublicznic (przekazac mediom) policja lub
    > prokuratura. Ale nie odwrotnie.

    d.upa Jasiu:-))))

  • 25. Data: 2005-10-12 17:01:56
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "yark" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > bronisz i fotografa i pielegniarki. w koncu zdecyduj sie:-((((

    Nie rozumiesz. Ja OSKARŻAM i pielęgniarki i fotografa. W róznym stopniu i i
    przewinienia róznej wagi.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 26. Data: 2005-10-12 17:02:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Brodek wrote:

    > Włącz telewizor na jakis program informacyjny to zobaczysz o co chodzi.
    > Zdjęcia są ewidentnie dowodem popełnienia przestępstwa.

    No fakt, dziecko w kieszeni to przegięcie, ale komentarze pismaczyn też
    to przegięcie - naciąganie faktów, przeinaczenia...

    > I gość dobrze zrobił, że poszedł z nimi do gazet. (Bo przecież na
    > policję nie ma sensu)

    Od przestępstw jest policja/prokuratura, a nie zasmarkani pismacy,
    wydający wyroki z góry.

  • 27. Data: 2005-10-12 17:03:43
    Od: "yark" <a...@o...pl>

    > Pytałeś się o dyscyplinarne wywalenie z roboty, a nie zakaz wykonywania
    > zawodu.

    przeczytaj dobrze, co ja napisalem i co Ty napisales. chyba nie wiesz:-(((
    pytalem o zakaz wykonywania zawodu i podstawe prawna

    > Naruszenie ustawy o ochronie praw autorskich.
    >
    > [ciach]

    to juz widze, ze nie wiesz co to przestepstwo. pytam ponownie. jakie
    przestepstwo popelnil fotograf?

    > Jeśli nie rozróżniasz plotek, pomówień i insynuacji od faktów, to
    > uprzejmie się zamknij.

    teraz juz pewne, ze o sprawach karnych cywilnych wiesz tyle co.... ech.....

  • 28. Data: 2005-10-12 17:05:15
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma sensu akurat to, co powiedziales. Mial isc prosto na policje, a nie
    > do gazety. Swiadek przestepstwa (a takim byl posrednio) ma obowiazek
    > zglosic podejrzenie popelnienia przestepstwa organom scigania - a nie
    > mediom.

    Mediom, mediom...
    Łowców skór i inne afery ścigamy między innymi dlatego, że zaczęły się
    właśnie od mediów..

    Pzdr
    Brodek

  • 29. Data: 2005-10-12 17:05:24
    Od: "yark" <a...@o...pl>

    > Nie rozumiesz. Ja OSKARŻAM i pielęgniarki i fotografa. W róznym stopniu i
    > przewinienia róznej wagi.

    to ja pytam. jakie przestepstwo popelnil fotograf? niezrozumiale pytam?

  • 30. Data: 2005-10-12 17:05:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Narazily go na powietrze atmoferyczne i silne światlo. Jak nie wiesz
    > czym to grozi wczesniakom - to zamilcz.

    Do ważenia i tak go niosły. Co do światła, to mam nadzieję, że
    przynajmniej zdjęcia były bez lampy błyskowej robione...