  • 11. Data: 2005-10-12 16:09:09
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    yark wrote:

    > a na jakiej podstawie zakaz wykonywania zawodu - BEZ WYROKU?

    Np. rażące naruszenie regulaminu pracowniczego.

    [ciach]

    > no teraz to zartujesz. pielegniarki, ktore =prawdopodobnie popelnily
    > przestepstwo= maja podstawy skarzyc fotografa?:-((( I Ty to mowisz jako
    > policjant? nawet z kc wynika, ze nie ma podstaw. ech......

    Jasne, że mają, bo laboludek też popełnił przestępstwo.

    > juz zaczynasz pie...p...rzyc glupoty. dobrze, ze naglosnil!!!!!!

    Następnym razem nagłośni, że np. szedłeś gdzieś z jakąś panienką, kiedy
    Twoja żona była u chorej mamusi i będziesz miał, za przeproszeniem,
    przesrane. Nawet, jeśli się potem okaże, że ta 'panienka' to np. była
    klientka od korepetycji albo coś w tym stylu.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 12. Data: 2005-10-12 16:28:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Przepraszam - opisałem tylko to, co podaje radio. Trochę skróciłem
    > (myślałem, że sprawa jest już znana) - ale nie na tyle, żeby wyciąć coś
    > ważnego i poddawać swoje osądy, poza tym jednym zdaniem - zresztą
    > napisałem, że naganne jest zachowanie, a nie one, o ile to oczywiście
    > jest prawdą. Generalnie radio ("Trójka") podaje wiadomości w podobnym
    > stylu.

    Ech, pismacy... Artykuł na ten temat pojawił się na WP.

    Z tego, co widać na zdjęciu (zdjęcia na ekranie), oraz z reszty tekstu
    wynika, że pielęgniarki dziecko wyjęły z inkubatora do rutynowego
    ważenia, a przy okazji sobie z nim zdjęcie zrobiły.

    Nie widzę w tym niczego nagannego.

    Przewija się tekst o wkładaniu dziecka do kieszeni, ale przypuszczam, że
    znowu tutaj czegoś nie dopisano (np. że to była kieszeń fartucha
    położonego na wadze, żebu maluszek nie leżał na zimnym blacie do ważenia).

  • 13. Data: 2005-10-12 16:32:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:7685b$434d1880$3eb33890$11953@news.chello.pl...
    >
    > Fakt, że prokuratura zainteresowała się sprawą, wcale nie oznacza, że
    > komukolwiek zostaną przedstawione zarzuty. Oczywiście postępowanie
    > pielęgniarek jest naganne. Ale pomiędzy niewłaściwym postępowaniem a
    > popełnieniem przestępstwa jest spora luka. Jeśli dziecku nic się nie
    > stało - a chwilowo nic na ten temat nie wiadomo - to najpewniej
    > skończy się na postępowaniu dyscyplinarnym.

    Przepraszam, czy spowodowanie zagrozenia niebezpieczenstwa zdrowia lub życia
    innej osoby (a takim jest żonglowanie wczesniakami narazajac je np na
    ślepotę) nawet jesli nie bylo skutków - nie jest równiez penalizowane w KK ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2005-10-12 16:41:37
    Od: "yark" <a...@o...pl>

    > Np. rażące naruszenie regulaminu pracowniczego.

    i na tej podstawie jest zakaz wykonywania zawodu?:-)))) he he. ale prawo
    wymysliles:-))))moze podasz jakis artykul Twojego prawa?tylko konkretnie!!!

    > [ciach]

    > Jasne, że mają, bo laboludek też popełnił przestępstwo.

    a mozesz powiedzec jakie???

> [...]
    > przesrane. Nawet, jeśli się potem okaże, że ta 'panienka' to np. była
    > klientka od korepetycji albo coś w tym stylu.

    nie rozroznaiasz sytuacji, gdy ktos upublicznia prawdopodobne przestepstwo
    innej osoby, od "zalozmy zdrady" to pilissska, nie zabieraj glosu.

  • 15. Data: 2005-10-12 16:42:25
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

> [...]
    > znowu tutaj czegoś nie dopisano (np. że to była kieszeń fartucha
    > położonego na wadze, żebu maluszek nie leżał na zimnym blacie do ważenia).

    Ale ty to lubisz mataczyć !!!!!!!!!!!!

  • 16. Data: 2005-10-12 16:42:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

> [...]
    > życia innej osoby (a takim jest żonglowanie wczesniakami narazajac je np
    > na ślepotę) nawet jesli nie bylo skutków - nie jest równiez penalizowane

    Siła plotki... O żonglowaniu pisałem ja - pytając o specyzowanie, co te
    pielęgniarki konkretnie robiły ;)

  • 17. Data: 2005-10-12 16:45:28
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    wiadomości news:dijdie$is6$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    > znowu tutaj czegoś nie dopisano (np. że to była kieszeń fartucha
    > położonego na wadze, żebu maluszek nie leżał na zimnym blacie do ważenia).

    Włącz telewizor na jakis program informacyjny to zobaczysz o co chodzi.
    Zdjęcia są ewidentnie dowodem popełnienia przestępstwa.
    I gość dobrze zrobił, że poszedł z nimi do gazet. (Bo przecież na policję
    nie ma sensu)

    Pzdr
    Brodek

  • 18. Data: 2005-10-12 16:53:14
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl> napisał w wiadomości

    > I gość dobrze zrobił, że poszedł z nimi do gazet. (Bo przecież na policję
    > nie ma sensu)

    Nie ma sensu akurat to, co powiedziales. Mial isc prosto na policje, a nie
    do gazety. Swiadek przestepstwa (a takim byl posrednio) ma obowiazek zglosic
    podejrzenie popelnienia przestepstwa organom scigania - a nie mediom.

    Na miejscu tych pielegniarek bym podal po wszystkim fotografa do sądu. One
    powinny poniesc karę za spowodowanie zagrozenia zycia, a on - za
    upublicznienie prywatnych zdjec.
    Zdjecia mialaby prawo upublicznic (przekazac mediom) policja lub
    prokuratura. Ale nie odwrotnie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2005-10-12 16:54:02
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "yark" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a mozesz powiedzec jakie???

    Ochrona prywatnosci korespondencji np ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 20. Data: 2005-10-12 16:55:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:dijee0$j3o$1@opal.futuro.pl...

    > Siła plotki... O żonglowaniu pisałem ja - pytając o specyzowanie, co te
    > pielęgniarki konkretnie robiły ;)

    Narazily go na powietrze atmoferyczne i silne światlo. Jak nie wiesz czym to
    grozi wczesniakom - to zamilcz.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt