  • 201. Data: 2005-10-14 08:59:45
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    ale mamy tu doborowych dyskutantow
    xena i lawa, blazny grup dyskusyjnych
    deficyty intelektulne usiluja nadrobic epitetami
    wart pac palaca, a palac paca

    grzess

  • 202. Data: 2005-10-14 09:06:40
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A jakie prawo zabrania mi kogokolwiek i o czymkolwiek poinformowac?

    no tu juz pare praw by sie znalazlo np tajemnica panstwowa, chyba slowo
    szpieg cos ci mowi :)

    w tym wypadku masz obowiazek poinformowac o domniemamnym przestepstwie,
    i to poinformowac odpowiednie organy scigania, a nie prase, to po pierwsze

    a po drugie, tu chodzi o publikacje zdjec, zdjec nie zrobionych przez
    niego, zdjec nie nalezacych do niego i do tego przedstawiajacych obce
    osoby, i wszelkie konsekwencje wynikajace z tego czynu

  • 203. Data: 2005-10-14 09:11:21
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Takie z dziecieca pornografia tez?

    tez, chociazby ze wzgledu na dobro dzieci

    > Siostrzyczki mialy prawo robic zdjecia wczesniakowi? NIE.
    > Czyli zdjecia sa nielegalne. Nielegalne zdjecia powinny podlegac ochronie?

    co to oznacza nielegalne zdjecia?
    nie ma czegos takiego, te zdjecia sa dowodem w sprawie i wlasnoscia tych
    pielegniarek i zaden szmatlawy laboludek czy dziennikarzyna rzadny
    sensacji dla podniesienia nakladu, nie mial prawa ich drukowac, chyba ze
    kupilby je od autorek

  • 204. Data: 2005-10-14 09:14:59
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Cóż, faktem jest, że jestem cholerykiem.

    ...napewno jestes kretynem i nie tlumacz sie, wszyscy juz o tym wiedza

    grzess

  • 205. Data: 2005-10-14 09:21:03
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    SzerszeN <s...@t...pl> napisali:

    > co to oznacza nielegalne zdjecia?
    > nie ma czegos takiego,

    Nie ma czegos takiego? Wez mnie nie rozsmieszaj. Zdjecia z dziecieca
    pornografia sa legalne? Chyba w Twoim matriksie...

    > te zdjecia sa dowodem w sprawie i wlasnoscia tych
    > pielegniarek

    Nie sa wlasnoscia pielegniarek, bo robily je w pracy, a nie u cioci na
    imieninach. I nie mialy prawa ich robic.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 206. Data: 2005-10-14 09:23:40
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    SzerszeN <s...@t...pl> napisali:

    > no tu juz pare praw by sie znalazlo np tajemnica panstwowa, chyba slowo
    > szpieg cos ci mowi :)

    Ta, niedlugo zabawy zwyrodnialych pielegniarek urosna do rangi tajemnicy
    panstwowej.

    > w tym wypadku masz obowiazek poinformowac o domniemamnym przestepstwie,
    > i to poinformowac odpowiednie organy scigania, a nie prase, to po pierwsze

    Jaki przepis zabrania informowac prase o przestepstwie. Konkrety prosze.

    > a po drugie, tu chodzi o publikacje zdjec, zdjec nie zrobionych przez
    > niego, zdjec nie nalezacych do niego i do tego przedstawiajacych obce
    > osoby, i wszelkie konsekwencje wynikajace z tego czynu

    On nie publikowal zadnych zdjec.

  • 207. Data: 2005-10-14 09:44:36
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości

    > Ta, niedlugo zabawy zwyrodnialych pielegniarek urosna do rangi tajemnicy
    > panstwowej.

    Czytanie ze zrozumieniem naprawde nie boli :)
    Nikt nie broni informowania gazety, ale najpierw wypadaloby poinformowac
    prokurature i to jej pokazac zdjecia.

    W tym przypadku osoba ktora wiedziala o przesptepstwie nie zawiadomila
    odpowiednich organow, a ma przeciez taki obowiazek.

    W dodatku ukradla zdjecia, ktore pozniej zostaly opublikowane.

    > Jaki przepis zabrania informowac prase o przestepstwie. Konkrety prosze.

    O przesptepstwie mozna poinformowac, nic nie stoi na przeszkodzie.
    Ale zaden przepis nie pozwala sprzedac nie swoich zdjec, malo tego
    odpowiednie prawo to reguluje i to prawo zlamal fotograf - badz co badz ale
    on chyba powinien dobrze wiedziec co robi i kogo ma poinformowac.

    I doskonale wiedzial ze sprzedajac te zdjecia SE lamie prawo.

    > On nie publikowal zadnych zdjec.

    I on nie zawiadomil odpowiednich organow o podejrzeniu popelnienia
    przestepstwa!!

    Jacek

  • 208. Data: 2005-10-14 09:46:45
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

> [...]

    Tez

    > P.S.
    > Siostrzyczki mialy prawo robic zdjecia wczesniakowi? NIE.

    hmm, to chyba nie ma tu znaczenia akurat.

    > Czyli zdjecia sa nielegalne.

    Czy sa legalne czy nie, to nie ma znaczenia, prawo autorskie je nadal chroni

    > Nielegalne zdjecia powinny podlegac ochronie?

    Tak, poczytaj sobie ustawe o prawach autorskich i pokrewnych

    Jacek

  • 209. Data: 2005-10-14 09:51:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To ma być podchwytliwe pytanie nt. karalności rozpowszechniania
    > pornografii? Bo oczywiście, że na policję.
    > Przekazanie zdjęć prasie miałoby być przestępstwem?

    a gdyby to byla 16 latka, a gdyby to byl gwalt i8nsceznizowany jak Andrzej
    napisal,
    dalej uwazasz ze nalezy isc do mediow?

    P.

  • 210. Data: 2005-10-14 09:51:39
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości

    > Nie ma czegos takiego? Wez mnie nie rozsmieszaj. Zdjecia z dziecieca
    > pornografia sa legalne? Chyba w Twoim matriksie...

    Juz ci pisalem ze nie ma to znaczenia, w polsce takie zdjecia tez sa
    chronione przez prawo autorskie.
    Po raz kolejny napisze ze czytanie ze zrozumieniem naprawde nie boli

    > Nie sa wlasnoscia pielegniarek, bo robily je w pracy, a nie u cioci na
    > imieninach. I nie mialy prawa ich robic.

    Sa wlasnoscia autora zdjecia, a kto jest autorem zdjecia?? Fotograf?? SE??

    I nie ma znaczenia w jakim miejscu je robisz. Osobiste prawa autorskie sa
    niezbywalne i w tym wypadku naleza do pielegniarki.

    Jacek