  • 211. Data: 2005-10-14 09:51:43
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:1jh83sxocj8q4$.dlg@olgierd.gov.pl...

    > Kto "on"? Fotograf? A jeśli ja zawiadamiam policję o przestępstwie to
    > "ustalam" - czy takie ustalanie jest zabronione? Czy najpierw powinienem
    > otrzymać opinię podpisaną przez prokuratora rejonowego?

    brawo!

    P.

  • 212. Data: 2005-10-14 09:54:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > szpital cieszy sie najgorsza slawa w okolicy...omijac z daleka
    >
    > poziom dyskusji siegnal bruku i faktycznie biedne te pielegniarki a
    > fotograf przestepca...
    > smieszne jak co niektorzy bronia praw pielegniarek a fotografa juz skazali
    > nie ma to jak w imie prawa pietnowac sprawiedliwosc
    > zaraz sie okaze ze fotografie zdobyte bezprawnie i przestepstwa nie bylo
    > parodia
    > i smiac sie chce z dyskutantow

    niekt debilu nie broni pielegniarek, naucz sie czytac albo myslec

  • 213. Data: 2005-10-14 10:03:24
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-14 10:11 castrol napisał(a):
    > Zyjemy w panstwie prawa i samosady sa u nas bezprawne. W tym wypadku
    > fotograf wydal wyrok, polazl i sprzedal zdjecia bo myslal ze zrobi interes
    > zycia. Mam nadzieje ze glupi gnoj sie ostro na tym przejedzie. Bo se po
    > prostu gebe wyciera cudzym nieszczesciem.

    Z tych zdjęć, które widziałem (może nie wszystkie opublikowano?) wcale
    nie wygląda, że one się znęcają, że wyciągają dziecko z inkubatora "na
    zbyt długi czas", co więcej: skąd ten fotograf wiedział, że zdjęcie jest
    wykonane na nocnym dyżurze, że żadna z tych pań nie jest matką dziecka,
    która np. sobie zrobiła zdjęcie, a za kadrem cały czas czuwał lekarz?
    Skąd on o tym wiedział? Ja bym się nie odważył posłać tego do prasy bez
    sprawdzenia.
    I uprzedzam: one się przyznały, więc wiemy, że tak było. Sytuacja jest
    naganna. Ale skąd on wiedział?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 214. Data: 2005-10-14 10:04:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndkutgl.u59.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    > Nie ma czegos takiego? Wez mnie nie rozsmieszaj. Zdjecia z dziecieca
    > pornografia sa legalne? Chyba w Twoim matriksie...

    nielegalne jest robienie takich zdjec, przechowywanie oraz nabywanie, a nie
    same zdjecia, chcesz podstawe prawna? Czy sam raczysz sobie poszukac?
    (okolice art 200-202 kk)

    P.

  • 215. Data: 2005-10-14 10:09:17
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprawdzenia.
    > I uprzedzam: one się przyznały, więc wiemy, że tak było. Sytuacja jest

    Dlatego tez, jesli mial watpliwosci to powinien udac sie na policje czy do
    prokuratury i to oni wszczeli by dochodzenie w tej sprawie.

    Tak to powinno wygladac, tymczasem fotograf sobie sam wybral droge, mam
    nadzieje ze przez meke

    Jacek

  • 216. Data: 2005-10-14 10:54:23
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisali:

    > nielegalne jest robienie takich zdjec, przechowywanie oraz nabywanie, a nie
    > same zdjecia, chcesz podstawe prawna? Czy sam raczysz sobie poszukac?
    > (okolice art 200-202 kk)

    Czyli heroina jest w Polsce legalna. Nielegalne jest tylko posiadanie i
    nabywanie. Daruj sobie taka retoryke...

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 217. Data: 2005-10-14 11:39:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie wiem nic na ten temat, żeby facet sprzedał zdjęcia ani żeby
    > zadenuncjowanie babek zajęło mu miesiąc; to nie jest bez znaczenia z
    > punktu
    > widzenia etycznego, jednak zawiadamiając o przestępstwie nie da się
    > popełnić przestępstwa.

    mam wrzenie ze czytam post debila, od kiedy media sa organem scigania?

    P.

  • 218. Data: 2005-10-14 11:41:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Podejrzewam, że nie bardzo wiedzą. Jak miałyby to ustalić, skoro lekarze i
    > inne pielęgniarki na podstawie zdjęć stwierdziły, że nie wiedza?
    > Od czasu robienia zdjęć minęło około 2 miesięcy, na tamtym oddziale
    > wczesniaków jest dość trochę w każdym terminie. chyba, że pielęgniarki
    > wskazały, w co szczerze wątpię - bałyby sie pewnie procesów ze strony
    > rodziców.

    jedno dziecko z tego oddzialu zmarlo (z tamtego okresu) wiec to
    'niewiedzenie' moze byc zamierzone.

    P.

  • 219. Data: 2005-10-14 11:44:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Trzeba było oglądać tv. Po co gdybać? Licza się fakty.

    post miesiaca

    P.

  • 220. Data: 2005-10-14 11:47:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > No i jeszcze wiedzial o przestepstwie i nie ponformowal odpowiednich
    > organow :)

    za niezgloszenie tego nie ma przewidzianej kary, sa za
    118,127,128,130,134,140,148,163,166 lub 252

    P.