  • 1. Data: 2005-08-16 11:37:44
    Temat: Picie alkoholu w torbie/siatce "maskujacej" a mandat (?)
    Od: "Q" <...@n...pl>

    w wiekszosci polskich miast zakazano
    spozywanie alkoholu w miejscach publicznych;

    jak wyglada z punktu widzenia prawa
    (czyli: "czy moga wlepic mi mandat" :)
    picie np. puszki piwa w np. torbie papierowej?

  • 2. Data: 2005-08-16 12:02:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Q <...@n...pl> napisali:

    > jak wyglada z punktu widzenia prawa
    > (czyli: "czy moga wlepic mi mandat" :)
    > picie np. puszki piwa w np. torbie papierowej?

    Zabronione jest picie alkoholu. Niewazne z czego.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 3. Data: 2005-08-16 12:42:24
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:slrndg3l5k.ekh.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    użytkownik *Jacek Krzyzanowski* napisał(a):

    > Zabronione jest picie alkoholu. Niewazne z czego.

    A jak będzie pił wódkę z butelki po wodzie mineralnej, to się nikt nie
    przyczepi :P
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 4. Data: 2005-08-16 12:52:57
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał

    > Zabronione jest picie alkoholu. Niewazne z czego.

    A i tak kto ma pic i tak pije... Obojetnie czy jest prawo,
    czy go nie ma... Wystarczy spojrzec przez okno.

    Neko

  • 5. Data: 2005-08-16 12:59:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    w np. torbie papierowej?

    > A jak będzie pił wódkę z butelki po wodzie mineralnej, to się nikt nie
    > przyczepi :P

    chyba ze "wyniuchaja"

  • 6. Data: 2005-08-16 13:19:46
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał

    > A i tak kto ma pic i tak pije... Obojetnie czy jest prawo,
    > czy go nie ma... Wystarczy spojrzec przez okno.

    Pic pija, ale co to za picie jak szyja boli ;)

  • 7. Data: 2005-08-16 13:26:26
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Q" <...@n...pl> napisał w wiadomości
    >w wiekszosci polskich miast zakazano
    > spozywanie alkoholu w miejscach publicznych;
    >
    > jak wyglada z punktu widzenia prawa
    > (czyli: "czy moga wlepic mi mandat" :)
    > picie np. puszki piwa w np. torbie papierowej?

    Mozesz nawet pic wino w filizance do herbaty, ale jak sie zorientuja co to
    za napoj to moga ukarac. BTW z tym picie w miejscu publicznym to SM i
    Policja wziela ten przepis chyba z ksiezyca, bo ustawa zabrania picia w
    parkach, na placach i na ulicach, a nie we wszystkich miejscach publicznych.

  • 8. Data: 2005-08-16 13:42:17
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w >

    chyba ze "wyniuchaja"

    Policjant nie jest kiperem , moze sobie niuchac . :))

  • 9. Data: 2005-08-16 13:46:33
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Q" <...@n...pl> napisał w wiadomości news:ddsj6l$n81

    > jak wyglada z punktu widzenia prawa
    > (czyli: "czy moga wlepic mi mandat" :)
    > picie np. puszki piwa w np. torbie papierowej?

    Mandatu mozesz nie przyjac , takie twoje prawo .
    Ale na moje pytanie co moze zrobic policjant jak sie za bardzo sadzisz :

    - zawiezie ciebie na izbe i zostawi , jezeli nie masz 0,5 promila lub wiecej
    zatrzymac nie moga . Ale musisz wrocic do miejsca z ktorego zostales zabrany
    na swoj koszt ( policja nie ma takiego obowiazku )
    I pijac np w poznaniu na starym rynku masz z izby jakies 15 km :))) Nocna
    wycieczka bedzie troche droga i jak wrocisz wszyscy beda juz w domu .
    Polska to nie USA :))

    Kiedys tez mnie ten problem nurtowal , niestety po rozmowie z prawnikiem
    wyszlo ze nie masz mozliwosci "legalnego picia " nawet jak butelke
    zapakujesz w czarna tasme ...

    J.

  • 10. Data: 2005-08-16 13:48:07
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Policja wziela ten przepis chyba z ksiezyca, bo ustawa zabrania picia w
    > parkach, na placach i na ulicach, a nie we wszystkich miejscach

    Masz gdzies zrodlo ktore mowi ze nie ma zapisu " w miejscach publicznych "
    tylko jest wyszczegolnienie na parki itd ? Bo chyba jakas ciekawostke
    sprzedajesz , a ja jestem ciekawy .

    J.