  • 1. Data: 2005-08-16 08:45:43
    Temat: jeszcze raz o rękojmi
    Od: "marcinek" <m...@g...pl>

    witam

    ten temat był już kilka razy poruszany a łamach grupy , ale mam kilka pytań
    na gorąco po wizycie w sklepie

    przypomnę , mam uszkodzony moduł WIFI w notebooku, postanowiłem złożyć
    reklamację z tytułu rękojmi i żądać wymiany na nowy!!!!!

    wybrałem się do sklepu i co??? a no nic!!!

    sprzedawca, stwierdził że rzeczywiście moduł jest uszkodzony, uznaje moje
    roszczenia z tytułu rękojmi , ale nie wymieni mi kompa n anowy ponieważ
    notebook składa się z wielu modułów!!!!! po wyjęciu których sprzęt może
    pracować dalej, sprzedawca zgodził sie wmienić na nowy tylko moduł
    wifi!!!!!!

    i co wy na to????

    mógł tak zrobić???, dodam że na fakturze nie ma wyszczególnionych elementów
    składowych notebooka, notebook traktowany jest jako całość, z numerem
    seryjnym

    jako że roszczenie wymiany złożyłem na piśmie, więc sklep teraz ma mi
    odpisać, jednak już wiem co będzie w tym piśmie,

    co sądzicie na ten temat??? jest do zgodne z prawem???
    co robić dalej???

  • 2. Data: 2005-08-16 11:11:06
    Temat: Re: jeszcze raz o rękojmi
    Od: Berberek <b...@p...onet.pl>

    marcinek napisał(a):

> [...]
    > reklamację z tytułu rękojmi i żądać wymiany na nowy!!!!!
    > sprzedawca zgodził sie wmienić na nowy tylko moduł wifi!!!!!!

    No ale o co Ci chodzi - sprzedawca wymieni Ci moduł WiFi i notebook
    będzie całkowicie sprawny. Dlaczego koniecznie chcesz wymiany całego
    notebooka na nowy?

  • 3. Data: 2005-08-16 13:59:10
    Od: "marcinek" <m...@g...pl>

    > No ale o co Ci chodzi - sprzedawca wymieni Ci moduł WiFi i notebook
    > będzie całkowicie sprawny. Dlaczego koniecznie chcesz wymiany całego
    > notebooka na nowy?

    chcę dlatego ponieważ czas naprawy potrwa 3 tygodnie a wymiana jest od
    ręki!!!!

    a po za tym nowy sprzęt , bez wad to nie to samo co naprawiany

  • 4. Data: 2005-08-16 17:48:43
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    po pierwsze nie rekojmia tylko niezgodnosc z umowa (chyba ,ze notebook
    zakupiony w ramach pr dz. gosp - ale z maila nie wynika )

    po drugie sprzedawca ma prawo tak postapic... pierwszenstwo ma naprawa ( z
    pewnymi wyjatkami).... sprzedawca mogl nawet zaproponowac naprawe modulu
    wifi i tez musialbys sie zgodzic

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 5. Data: 2005-08-16 20:38:39
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lookasik napisał(a):
    > po drugie sprzedawca ma prawo tak postapic... pierwszenstwo ma naprawa

    to ja jeszcze raz - na podstawie?

    KG

  • 6. Data: 2005-08-17 04:29:59
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    > to ja jeszcze raz - na podstawie?

    ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej czy jakos tak.. art.
    nie pamietam ale ustawa krotka

    pozrawiam
    Łukasz

  • 7. Data: 2005-08-17 11:07:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dduegl$4jb$1@nemesis.news.tpi.pl>, Lookasik wrote:
    > ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej czy jakos tak.. art.
    > nie pamietam ale ustawa krotka

    To może zerknij bo ustawę znamy ale ja też nie kojarzę aby sprzedawcy
    przysługiwało takie prawo "z automatu".

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2005-08-17 13:34:50
    Od: pepsee<p...@o...pl>

    pierwszenstwo ma naprawa ( z
    > pewnymi wyjatkami).... sprzedawca mogl nawet zaproponowac naprawe modulu
    > wifi i tez musialbys sie zgodzic

    Z ŻADNYCH przepisów nie wynikają takie cudeńka...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2005-08-25 22:36:18
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lookasik napisał(a):
    > ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej czy jakos tak.. art.
    > nie pamietam ale ustawa krotka

    widzisz, ustawę to ja znam, ale na przepis który przewiduje
    pierwszeństwo naprawy nie trafiłem
    więc wskaż proszę...

    KG