  • 1. Data: 2005-08-16 09:55:46
    Temat: Zeznanie osoby leczonej psychiatrycznie
    Od: "Zbyszek Kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam mam do grupy takie pytanie czy osoba leczona psychiatrycznie w
    szpitalu .Nie przebywająca tam co prawda na stałe ale leczona w trybie
    dziennym (codzienna kuracja polegająca na przebywaniu w szpitalu od godz 8
    do godz 15 ) leczona lekami psychotropowymi moze byc przesłuchana w sprawie
    wytoczonej tej osobie przez Urząd Skarbowy .Czy jej zeznania mogą być brane
    pod uwagę w toku toczącej się sprawy? Czy jest jakaś podstawa prawna aby
    uniemożliwić Urzędowi przeprowadzenie takiego przesłuchania ?

  • 2. Data: 2005-08-16 11:27:34
    Temat: Re: Zeznanie osoby leczonej psychiatrycznie
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Zbyszek Kowalski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    ... Czy jest jakaś podstawa prawna aby uniemożliwić Urzędowi
    przeprowadzenie takiego przesłuchania ?

    Opinia biegłego w przedmiocie poczytalności tej osoby i możliwości udziału w
    czynnościach procesowych. Pzdr.

  • 3. Data: 2005-08-16 13:54:14
    Od: "Zbyszek Kowalski" <b...@g...pl>

    Moze troszke zle sprecyzowałem pytanie jest to kontrola podatkowa i urząd
    skarbowy wzywal tego podatnika do zlozenia wyjasnien w siedzibie Urzędu ze
    względu na przedstawione zaświadczenia od lekarza psychiatry o trwającym
    leczeniu i niemożliwością stawienia się w Urzędzie w wyznaczonych
    terminachUrząd Skarbowy przysłał pismo informujące o tym,że w godzinach
    popołudniowych pracownicy US dokonają przesłuchania.

    Moje pytanie brzmi czy podatnik pod wplywem leków psychotropowych ma prawo w
    takim wypadku odmówić składania wyjaśnień .Ewentualnie jakie będą tego
    konsekwencje

  • 4. Data: 2005-09-18 02:03:32
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Zbyszek Kowalski wrote:
    > Moje pytanie brzmi czy podatnik pod wplywem leków psychotropowych ma prawo w
    > takim wypadku odmówić składania wyjaśnień .Ewentualnie jakie będą tego
    > konsekwencje

    A może po prostu zaznaczyć na protokole, że przesłuchiwany znajduje się
    pod wpływem leków psychotropowych, z uwagi na przeprowadzane leczenie
    psychiatryczne? W razie czego będzie to podstawa do podważenia wniosków
    z przesłuchania, jakby się okazały niekorzystne.

    --
    MArta
    m...@N...pl