  • 1. Data: 2005-07-11 11:40:10
    Temat: reklamacja w tpsaa
    Od: "Wojtek" <z...@g...pl>

    rok temu zlecilem wylaczenie pakietu inetowego. tpsa nie zrobila tego. brat
    zobaczywszy na rachunku ze nadal jest naliczany korzystal zniego normalnie.

    teraz zlozylem ponownie rezygnacje/reklamcje. no i oni rozpatrzyli ja, uznali
    i naliczyli wszystko od nowa.

    z faktur korygjacych wynika ze trzeba doplacic 30 pln. ale na rachunku jest
    kwota do zaplaty z tytulu korekty 400.

    to chyba tak wyglada

    Wojtek

  • 2. Data: 2005-07-11 12:11:11
    Temat: Re: reklamacja w tpsaa
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Wojtek napisał(a) :
> [...]
    > i naliczyli wszystko od nowa.
    >
    > z faktur korygjacych wynika ze trzeba doplacic 30 pln. ale na rachunku jest

    Skoro tak twierdzisz.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.