  • 21. Data: 2004-03-04 20:47:44
    Temat: Odp: Odp: Paragraf na wiecznie szczekające psy sąsiadki - POMOCY!
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Olgierd <c...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1wbeeacmpb2i2$....@o...gov.pl...

    Wiem ,że personel szpitala psychiatrycznego ma komputery
    ale siostra z zastrzykiem już do ciebie idzie !!!!

  • 23. Data: 2004-03-04 21:38:27
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > Wiem ,że personel szpitala psychiatrycznego ma komputery
    > ale siostra z zastrzykiem już do ciebie idzie !!!!

    To dobre jest akurat :)
    Ale nie na temat i po co te nerwy>

  • 22. Data: 2004-03-04 21:38:27
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

  • 25. Data: 2004-03-04 21:38:53
    Temat: Ale prawo szok.
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Byłem dziś u radcy prawnego i co usłyszałem.

    Jak facet nielegalnie (co przyznał sam raadca) przetrzymywał mój samochód to
    nie mogę żądać odszkodowania na zasadzie, że wyliczam szkodę na podstawie
    cennika usług firmy wypożyczającej samochody czyli trzymał auto 46 dni ja to
    mnożę razy 90 zł.
    Tylko ja mam udokumentować stratę faktyczną!!! Rachunki, ewentualny dochód
    nieuzyskany. Dla mnie masakra.
    Czyli nie ma znaczenia, że przez okres 46 dni nie mogłem dysponować swoją
    własnością, mogłem chcieć pojechać na wakacje samochodem. Dupa blada.
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2004-03-05 06:07:21
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Byłem dziś u radcy prawnego i co usłyszałem.
    > [.............................]

    Wyjaśnij co wspólnego z tematem tego wątka
    ma treść Twego posta?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "One kozie dead"

  • 27. Data: 2004-03-05 06:07:21
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

  • 28. Data: 2004-03-05 07:08:25
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Olgierd wrote:

    > Skurwielom śmierć!!!

    a może właściciel się połasi na ta kiełbasę? :)
    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.

  • 29. Data: 2004-03-05 07:08:25
    Od: Azazell <j...@g...pl>

  • 30. Data: 2004-03-05 08:30:37
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> niebacznie popelnil

    > Wiesz co?, dotychczas bardzo poważnie odbierałem
    > Twoje wypowiedzi,
    Złośliwiec z Pana Panie Andrzeju, oj złośliwiec ;)))
    Internet przez radio?

    --
    pozdro
    poreba