  • 11. Data: 2004-03-04 19:18:38
    Temat: Re: Paragraf na wiecznie szczekające psy sąsiadki - POMOCY!
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c27usm$r8i$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [.......................]
    > Rozumiem , że otruto ci psa i tego sposobu nie akceptujesz
    > "więc cię rozgrzeszam ".

    :) Na samą myśl o truciu psa "scyzoryk mi się w kieszeni otwiera".

    > A teraz walnij się we własną pierś i napisz czy nie zostawiałeś
    > swojego psa całą dobę na ogrodzie mając swoich sąsiadów
    > w głębokim , bardzo głębokim poważaniu.???

    No co Ty!?, to *był* trzymany w mieszkaniu (niestety)
    rottweiler. Rottweilery z natury są "małomówne". :)
    Nawiasem mówiąc mam na piętrze sąsiadów posiadających
    małą wzrostem kundelkę. Gdy otwierają drzwi i ona z
    przeraźliwym jazgotem wypada na klatkę schodową to mi
    serce staje i chętnie bym ją zastrzelił. (hehe, oczywiście
    mam na myśli *właścicielkę* )

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze

  • 12. Data: 2004-03-04 20:12:16
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

> [...]
    > przeraźliwym jazgotem wypada na klatkę schodową to mi
    > serce staje i chętnie bym ją zastrzelił. (hehe, oczywiście

    Też mam kochanego psa i staram się aby mój pies nie był dla
    nikogo uciążliwy.Nawet sobie nie wyobrażasz ilu spotykam ludzi
    głupich i beztrosko sprowadzających zagrożenie na inne psy i dzieci
    w otoczeniu swoimi agresywnymi psami . Wiem , że "agresywne "
    dla otoczenia są dla domowników łagodne zazwyczaj.
    Tylko najczęściej właściciele ich mają w nosie uzasadnione
    obawy otoczenia. A najważniejsze jest czy tak pilnujesz
    swojego psa aby dziecko lub ja z psem mogli przejść bez strachu
    po drugiej stronie ulicy. Tu mam b. dużo złych doświadczeń
    ludzkiej głupoty . Krew ,ropa , zakażenie ropne ludzi ze szpitalnymi
    powikłaniami , zakażenie na oddziale szpitalnym itd
    A to z głupoty i beztroski właściciela agresywnego , dużego psa.

  • 13. Data: 2004-03-04 20:12:16
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

  • 14. Data: 2004-03-04 20:22:01
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <news:c27seu$7er$12@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Zakłócenie spokoju publicznego, ale to zazwyczaj ciężka sprawa, bo to, czy
    > psy szczekają głośno, czy cicho, to rzecz ocenna. Ja bym najpierw znalazł
    > jeszcze kilku sąsiadów, którym to przeszkadza. Jak wszyscy złożycie
    > zawiadomienie dzielnicowemu, to będzie musiał coś zrobić. W najlepszym
    > razie pouczyć, ewentualnie dać mandat a w ostateczności wniosek do sądu o
    > ukaranie grzywną do 5.000 zł.

    Kapusiom śmierć!!!

    --
    Olgierd
    "Pojednanie człowieka z samym sobą - najbardziej celna definicja

  • 15. Data: 2004-03-04 20:22:38
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) bubu w wiadomości <news:c27ki4$e5q$1@atlantis.news.tpi.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Masz dwa wyjścia .
    > 1. Nafaszerować trutka na szczury parę kawałków kiełbasy i śmignąć je
    > za płot. ( bo właściciel ,kawał buc ma sąsiadów gdzieś )

    Skurwielom śmierć!!!

    --
    Olgierd
    "Nie ma nic straszniejszego od samego strachu", F.D. Roosevelt

  • 16. Data: 2004-03-04 20:25:34
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) bubu w wiadomości <news:c27usm$r8i$1@nemesis.news.tpi.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > A moje 2 sposoby są skuteczne na 100% (...)
    > Rozumiem , że otruto ci psa i tego sposobu nie akceptujesz
    > "więc cię rozgrzeszam ".

    Rozumiem, że jesteś *skończonym kretynem* i dlatego będziesz próbował
    wszystko jakoś tam objaśnić.

    --
    Olgierd
    "Idea polityczna, która nie prowadzi do katastrofy, nigdy nie jest

  • 18. Data: 2004-03-04 20:28:07
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał
    w wiadomości news:xch2tkyyhk2w.dlg@olgierd.gov.pl

    http://b3d.ats.com.pl/klasyfikacja_troli.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) poszkodowany został odwieziony do szpitala celem

  • 17. Data: 2004-03-04 20:28:07
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

  • 19. Data: 2004-03-04 20:41:44
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Kapusiom śmierć!!!
    >
    > --
    > Olgierd
    Ale ciebie pogięło , biedaku.!!!!
    Jest to prawidłowa postawa obywatelska tylko twój
    rozumek tego nie jest w stanie pojąć . To są kompleksy
    niewolnika zbuntowanego !!!Żyjemy już w wolnym kraju
    a człowieka zakłócającego spokój społeczny zabiera policja
    i stawia pod sąd.Głównie w USA i Zachodniej Europie .
    Lecz swoje kompleksy niewolnicze .To już nie bunt
    przeciw okupantowi a wichrzycielstwo .
    Amen
    I tobie też !!!!!!!

  • 20. Data: 2004-03-04 20:45:09