  • 31. Data: 2004-03-05 08:30:37
    Temat: Re: Paragraf na wiecznie szczekające psy sąsiadki - POMOCY!
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> niebacznie popelnil
    news:c27ont$3d6$1@inews.gazeta.pl:

    > Wiesz co?, dotychczas bardzo poważnie odbierałem
    > Twoje wypowiedzi,
    Złośliwiec z Pana Panie Andrzeju, oj złośliwiec ;)))
    Internet przez radio?

    --
    pozdro
    poreba

  • 32. Data: 2004-03-05 09:23:02
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Masz dwa wyjścia .
    > 1. Nafaszerować trutka na szczury parę kawałków kiełbasy i śmignąć je
    > za płot. ( bo właściciel ,kawał buc ma sąsiadów gdzieś )

    Cytat:
    "Jest to prawidłowa postawa obywatelska"
    zgadnij czyj? Chorego na głowę popaprańca?
    Zgadłeś!!!!

    --

    Pozdr
    Leszek

  • 33. Data: 2004-03-05 09:23:02
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

  • 34. Data: 2004-03-07 12:20:25
    Od: "Małgorzata" <m...@p...onet.pl>

    Witam ponownie,
    przyznam ze nie spodziewałam sie takiej dyskusji i w dodatku tak bardzo nie na
    temat. Gdybym chciała usłyszec opinie na temat moralności posępowania wobec tych
    zwierząt pewnie udałabym się na listę dyskusyjną o zwierzakach. Napisałam na tą
    listę gdyż przypuszczałam że tu uzyskam choćby podpowiedź.
    W celu wyjsnienia dodam tylko że pomimo wielkiej uciążliwości zjawiska nie mam
    zamiaru truć zwierzaków, bo faktycznie nie ich wina że mają takich właścicieli.
    Z resztą po przeczytaniu odpowiedzi na mój post śmiem twierdzić że tak chyba
    jest ze sporą częścią właścicieli psów. Ja rozumiem, można mieć psa -
    przyjaciela itd. i kochac go do upadłego ale skąd się bierze w parze taki
    okropny brak tolerancji w stosunku do ludzi którzy miłości do owego pupila nie
    podzielają i w końcu maja do tego prawo. Sama miałam psa i nie dopuściłabym do
    sytuacji żeby komuś mógł mój podopieczny przeszkadzać!
    Prosiłam o podstawę prawna do dyskusji z dzielnicowym i ew. jako argumenty w
    dalszych negocjacjach z "sąsiadem wielbicielem psiego jazgotu".
    Efekt jest taki że poszukam sama.
    Mimo wszystko dziękuję wszystkim i tym życzliwym i tym o wile mniej życzliwym,

    Pozdrawiam,
    Małgorzata

  • 35. Data: 2004-03-08 09:26:52
    Od: "gregor" <g...@p...onet.pl>

    > Masz dwa wyjścia .
    > 1. Nafaszerować trutka na szczury parę kawałków kiełbasy i śmignąć je
    > za płot. ( bo właściciel ,kawał buc ma sąsiadów gdzieś )

    Art. 35. U o Ochronie Zwierząt
    1. Kto zabija, uśmierca zwierzę albo dokonuje uboju zwierzęcia z naruszeniem
    przepisów art. 6 ust. 1, art. 33 lub art. 34 ust. 1-4 albo znęca się nad nim w
    sposób określony w art. 6 ust. 2 i art. 31,
    podlega karze pozbawienia wolności do roku, ograniczenia wolności albo grzywnie.
    2. Jeżeli sprawca czynu określonego w ust. 1 działa ze szczególnym
    okrucieństwem,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat

  • 36. Data: 2004-03-12 20:29:06
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Małgorzata" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > problem jak w temacie - szczekanie jest nie do wytrzymania, właściciele
    nie
    > reagują (na szczekanie) - ale za za to reagują na kulturalne prośby o
    uciszenie
    > ulubieńców - agresją! [...]
    > Dzwoniłam do straży miejskiej - łagodnie mówiąc zostałam zlekceważona. Mam
    > zamiar wybrać się do dzielnicowego, i tym razem wolałabym mieć już
    jakąkolwiek
    > podstawę prawną choćby do dyskusji
    Poszło na priv w postaci załącznika.
    WSm