  • 1. Data: 2007-07-22 20:15:45
    Temat: Palenie grilla + sąsiad astmatyk
    Od: "Sandal" <s...@-...pl>

    Witam.
    Dzisiaj sobie obok domu robiłem grilla.
    Jako, że wiało to dość mocno mi się z niego dymiło.
    No i po jakimś czasie okazało się, że dym z grilla jak to dym miewa w
    zwyczaju szedł do góry i wpadł do mieszkania mojego sąsiada.
    Problem polega na tym, że sąsiad to astmatyk i z tego co powiedziała jego
    żona, to jak wróciła do domu to ledwo go odratowała, gdyż dostał ataku od
    dymu z mojego grilla.

    I teraz ja mam takie hipotetyczne pytanie.
    Czy jakby sąsiadka wróciła trochę później i nie zdążyła odratować sąsiada i
    dziadek by odszedł z tego świata, to co by mi groziło za taki numer?
    Zaznaczam, że wszystko było nieświadomie, nie zwróciłem uwagi na ten dym,
    poza tym w czasie palenia grilla sąsiad się kręcił obok bloku, pomijam fakt
    że po prostu nie wpadłem na pomysł, że dym może komuś zaszkodzić.

    Jak takie coś wygląda z prawnego punktu widzenia?
    Wycieczka na 25-lat do "ośrodka wypoczynkowego"?

    Pozdrawiam
    Sandal

  • 2. Data: 2007-07-22 20:32:10
    Temat: Re: Palenie grilla + sąsiad astmatyk
    Od: redgrist <s...@n...pl>

    Sandal napisał(a):
    > Witam.
    > Dzisiaj sobie obok domu robiłem grilla.
    > Jako, że wiało to dość mocno mi się z niego dymiło.
    [ciach]

    ściemnia, choć w dobrym tonie było by nie dymić po oknach.

    redgrist
    co ma astmę od 1 roku urodzenia i grill go nie zabił ani razu.

  • 3. Data: 2007-07-22 21:01:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sandal" <s...@-...pl> napisał w wiadomości

    Normalnym następstwem palenia grila nie jest zgon osoby. nie można tego
    nawet przewidzieć, więc moim zdaniem nawet nieumyślne spowodowanie śmierci
    to nie jest.

  • 4. Data: 2007-07-22 22:00:36
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Normalnym następstwem palenia grila nie jest zgon osoby. nie można tego
    > nawet przewidzieć, więc moim zdaniem nawet nieumyślne spowodowanie
    a grill gdzie? w bloku na balkonie był?

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2007-07-22 22:03:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a grill gdzie? w bloku na balkonie był?

    Gdziekolwiek by nie był.

  • 6. Data: 2007-07-23 07:45:37
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Gdziekolwiek by nie był.
    to na balkonie w bloku można w ogóle grilla rozpalić?

    --
    pozdros
    icek

  • 7. Data: 2007-07-23 08:06:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    icek napisał(a):

    > to na balkonie w bloku można w ogóle grilla rozpalić?

    Wiesz w ogole na jaki temat ta rozmowa? Mozna nie mozna, kara 25 lat lub
    dozywocie za to nie grozi.

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 8. Data: 2007-07-23 08:10:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Sandal" <s...@-...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Normalnym następstwem palenia grila nie jest zgon osoby. nie można
    > tego nawet przewidzieć, więc moim zdaniem nawet nieumyślne
    > spowodowanie śmierci to nie jest.

    ewentulanie ukaranie za palenie na balkonie ognia otwartego, pomijajac że
    robienie grila w bloku na blakonei to kompletne buractwo.

  • 9. Data: 2007-07-23 08:10:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > Wiesz w ogole na jaki temat ta rozmowa? Mozna nie mozna, kara 25 lat
    > lub dozywocie za to nie grozi.

    a szkoda :)

  • 10. Data: 2007-07-23 11:30:24
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ewentulanie ukaranie za palenie na balkonie ognia otwartego, pomijajac że
    > robienie grila w bloku na blakonei to kompletne buractwo.

    Wątkotwórca napisał "obok domu". Jak dla mnie to nie jest "na balkonie".

    --
    JoP