  • 1. Data: 2007-07-22 19:45:56
    Temat: Uwaga oferta pracy!!!
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    http://tiny.pl/5x5w

    Bez komentarza. :)

  • 2. Data: 2007-07-22 19:51:31
    Temat: Re: Uwaga oferta pracy!!!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:f80c1k$2sf$1@news.onet.pl
    użytkownik *Mecenas* napisał(a):

    > http://tiny.pl/5x5w
    >
    > Bez komentarza. :)

    ROTFL Nie przyłążę ręki do czegoś, czym nie jestem zainteresowany, a z czego
    kto inny będzie czerpał korzyści.

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2007-07-22 19:57:11
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    ktos sobie robi jaja, tego art. nie ma w zmianach do ustawy ;)
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/ustawy?OpenAgent&5&4
    5

    Jean

  • 4. Data: 2007-07-22 22:19:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://tiny.pl/5x5w

    Jeśli to prawda, to jest to poroniony pomysł. Koszt zorganizowania pracy
    przez dwa dni, przeszkolenia z BHP, wydania ubioru ochronnego, dowiezienia
    na miejsce pracy i powrotu przewyższy wielokrotnie wartość tej dwudniowej
    pracy, zwłaszcza, że znając Polaków to przez te dwa dni nic nie będą robić.

  • 5. Data: 2007-07-23 06:21:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:f80l88$2dh$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *Robert Tomasik* napisał(a):

> [...]
    > dowiezienia na miejsce pracy i powrotu przewyższy wielokrotnie
    > wartość tej dwudniowej pracy, zwłaszcza, że znając Polaków to przez

    Dlatego też taką wiadomość trzeba traktować w kategoriach zajebistego
    kaczora dziennikarskiego.

    --
    Big Jack
    //////