  • 11. Data: 2004-02-19 20:47:21
    Temat: Re: PZU -czy ktos wyjasni, pomoze??:)
    Od: "Hawlik" <h...@o...pl>

    Witam.
    czyli w tej sytuacji pozostaje tylko zaplacic? ...jestem inzynierem z
    wyksztalcenia nie prawnikiem i chyba dlatego nie potrafie tego pojac....
    jak moglem nie oddalic sie z miejsca wypadku o ktorego zajsciu nie
    wiedzialem... musial bym byc jasnowidzem...
    jest to dla mnie troszke niezrozumiale

    co do podpisyuwania tego co mi podtykaja pod nos to sie oczywiscie z taba
    zgadzam.. teraz jestem madry heh... zaplacilem za to juz 300zł wystawionej
    grzywny (ale tak jak pisalem wydalo mi sie to mozliwe)
    ale 1200 to juz troszke za duzo:( szczegolnie ze nie czuje sie na 100% winny
    odjechaniu z miejsca zdazenia... jest to dlamnie nie do pojecia... heh:(

    Pozdrawiam Tomek