  • 1. Data: 2004-02-18 11:40:30
    Temat: czy po wejsciu do UE beda spolki cywilne ??
    Od: "Rocky" <r...@o...pl>

    witam

    czy po wejsciu do UE beda nadal Spolki Cywilne jako forma prowadzenia
    dzialalnosci,
    czy moze nie ma to zwiazku z wejsciem ??

    pozdrawiam
    Rocky

  • 2. Data: 2004-02-18 12:33:04
    Temat: Re: czy po wejsciu do UE beda spolki cywilne ??
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Rocky wrote:

> [...]
    > dzialalnosci,
    > czy moze nie ma to zwiazku z wejsciem ??

    Nic mi niewiadomo o nowelizacji KC w zwiazku z wejsciem do unii.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-18 13:17:36
    Od: "Rocky" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci
    > Nic mi niewiadomo o nowelizacji KC w zwiazku z wejsciem do unii.

    dzieki :)

    mam jeszcze jedna prosbe...
    co oprocz KC reguluje sprawy zakladania i prowadzenia Spolki Cywilnej
    (oprocz oczywiscie Prawa Dzialalnosci Gosp.)?

    pozdrawiam,
    Rocky

  • 4. Data: 2004-02-18 13:29:58
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Rocky wrote:

> [...]
    > co oprocz KC reguluje sprawy zakladania i prowadzenia Spolki Cywilnej
    > (oprocz oczywiscie Prawa Dzialalnosci Gosp.)?

    s.c niejest PRZEDSIEBIORCA ale ma swoj NIP i REGON
    chyba ze poslowie cos na dniach w ustawie o VAT zmienia...

    Umowa s.c. wspolnicy zobowiazuja sie do wspolnego dzialania w celu
    osiagniecia celu... zobacz zreszta KC..

    > pozdrawiam,
    > Rocky

    Boguslaw