  • 1. Data: 2004-02-18 11:55:43
    Temat: ZUS - zdrowotne - spoleczne czy żadne ???
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Znajomy ma problem:
    1. jest zatrudniony w pewnej firmie na minimalna kwote 860 zł
    2. prowadzi dzialalnosc gospodarcza i placi tylko skladke zdrowotna
    3. choruje juz 4 miesciac (zwolnienie L4)

    pyta czy musi placic skladke zdrowotna podczas choroby???

  • 2. Data: 2004-02-20 08:52:50
    Temat: Re: ZUS - zdrowotne - spoleczne czy żadne ???
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    grupy wrote:

> [...]
    > 3. choruje juz 4 miesciac (zwolnienie L4)
    >
    > pyta czy musi placic skladke zdrowotna podczas choroby???

    Mogę się mylić ale jeśli dobrze pamiętam, to płaci nie tylko zdrowotną
    ale też społeczne i Fundusz Pracy. Zwolnienie z płacenia tych składek
    dotyczy wyłącznie osób uzyskujących 824 zł z tytułu umowy o pracę a nie
    z tytułu zasiłku chorobowego