  • 1. Data: 2003-08-13 21:11:39
    Temat: PTK Centertel
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Pytanie do obeznanych użytkowników sieci Idea.

    Przekroczyłem limit należności i zadzwonił pracownik działu windykacji.
    Powiedział, że blokuje telefon i czeka na wpłatę zaliczki. Nie mam na ten
    moment tej kwoty (może będę ją miał przy terminie zapłaty faktury - jeszcze
    ponad miesiąc). I teraz właściwe pytanko: Kiedy naruszam warunki świadczenia
    usług telekomunikacyjnych - czy w momencie, gdy pan zablokował telefon, czy
    w momencie nie zapłaty faktury. I jeszcze jedno - gdy zażądam rozłożenia
    kwoty faktury na raty i będę je spłacał, to warunki są naruszone?

  • 2. Data: 2003-08-13 21:48:38
    Temat: Re: PTK Centertel
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A co na ten temat mówi umowa i wydany do niej regulamin?

  • 3. Data: 2003-08-14 04:33:37
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Przekroczyłem limit należności i zadzwonił pracownik działu windykacji.
    > Powiedział, że blokuje telefon i czeka na wpłatę zaliczki. Nie mam na ten

    to musiales juz nie placiz ze 2 albo 3 miesiace, wiec czemu sie dziwisz

    > moment tej kwoty (może będę ją miał przy terminie zapłaty faktury -
    jeszcze
    > ponad miesiąc).

    a to oznacza ze jeszcze przynajmniej 1 faktury nie zamierzasz zaplacic

    > I teraz właściwe pytanko: Kiedy naruszam warunki świadczenia
    > usług telekomunikacyjnych - czy w momencie, gdy pan zablokował telefon,
    czy

    nie

    > w momencie nie zapłaty faktury. I jeszcze jedno - gdy zażądam rozłożenia

    tak

    > kwoty faktury na raty i będę je spłacał, to warunki są naruszone?

    moga, ale nie maja obowiazku, to juz zalezy jak bedziesz z nimi gadal

    ps. jak sie nie ma masy to sie nie pytluje przez komore po to wymyslili
    prepaidy typu np pop

  • 4. Data: 2003-08-14 06:24:39
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik SzerszeN <s...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:BiE_a.31826$k...@n...chello.at...

    > to musiales juz nie placiz ze 2 albo 3 miesiace, wiec czemu sie dziwisz

    Przecież piszę, że przekroczyłem limit należności - każdy ma taki ustalony
    na umowie i jak się go przekroczy, to dzieje się to co pisałem - dzwoni pan,
    blokuje i czeka na zaliczkę...

    > jeszcze
    >
    > a to oznacza ze jeszcze przynajmniej 1 faktury nie zamierzasz zaplacic

    > moga, ale nie maja obowiazku, to juz zalezy jak bedziesz z nimi gadal

    Wiem, ale ja pytam czy warunki będą wtedy naruszone.

    > ps. jak sie nie ma masy to sie nie pytluje przez komore po to wymyslili
    > prepaidy typu np pop

    Dziękuję za wykład.

  • 5. Data: 2003-08-14 06:24:39
    Od: "corner" <c...@i...pl>

> [...]

    Wiem, ale ja pytam czy warunki będą wtedy naruszone.

    > ps. jak sie nie ma masy to sie nie pytluje przez komore po to wymyslili

    Dziękuję za wykład.

  • 6. Data: 2003-08-14 13:30:09
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > Dziękuję za wykład.

    tu nie chodzi o wyklad, tylko odnosze dziwne wrazenie ze doszukujesz sie w
    tym dzialaniu jakiegos naruszenia przez nich warunkow umowy, w celu albo
    gadania dalej i nieplacenia, albo niezaplacenia

    to jest ich usluga i oni maja prawo egzekwowac naleznosci, pierwszym krokiem
    jest blokada telefonu, jesli to nieskutkuje siegaja po dalsze kroki, czyli
    czarna lista i skierowanie sprawy do komornika

  • 7. Data: 2003-08-14 14:01:28
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik SzerszeN <s...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:B9M_a.37378$k...@n...chello.at...

> [...]
    > jest blokada telefonu, jesli to nieskutkuje siegaja po dalsze kroki, czyli
    > czarna lista i skierowanie sprawy do komornika

    Ależ nie zrozumiałeś mnie. Ja się pytam w którym momencie JA zaczynam
    naruszać zasady. I wiem, wiem czym to grozi.

  • 8. Data: 2003-08-14 15:19:38
    Od: "Darek" <d...@W...pl>

    > Ależ nie zrozumiałeś mnie. Ja się pytam w którym momencie JA zaczynam
    > naruszać zasady. I wiem, wiem czym to grozi.

    Wówczas, gdy nie zapłacisz faktury w terminie jej płatności.
    Zaliczki płacić nie musisz.

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 9. Data: 2003-08-14 19:37:29
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Darek <d...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...

    > Wówczas, gdy nie zapłacisz faktury w terminie jej płatności.
    > Zaliczki płacić nie musisz.

    I o to chodziło. A z aneksu do umowy wynika, że okres w którym spłacam raty
    wg. planu podanego przez PTK to okres, w którym naruszam warunki świadczenia
    usług i ten okres nie wlicza się do 24 miesięcznego okresu, w którym nie
    można zrywać umowy.

  • 10. Data: 2003-08-15 17:35:58
    Od: imax <i...@c...interia.pl>

    >to musiales juz nie placiz ze 2 albo 3 miesiace, wiec czemu sie dziwisz

    Nieprawda, Idea blokuje po 2 tyg od uplywu terminu waznosci.

    >ps. jak sie nie ma masy to sie nie pytluje przez komore po to wymyslili
    >prepaidy typu np pop

    Jakis ty madry.Plonk warning wsiowy chlopku

    gg 1545476