    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PTK Centertel
    Date: Thu, 14 Aug 2003 04:33:37 GMT

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bhe9gt$oro$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Przekroczyłem limit należności i zadzwonił pracownik działu windykacji.
    > Powiedział, że blokuje telefon i czeka na wpłatę zaliczki. Nie mam na ten

    to musiales juz nie placiz ze 2 albo 3 miesiace, wiec czemu sie dziwisz

    > moment tej kwoty (może będę ją miał przy terminie zapłaty faktury -
    jeszcze
    > ponad miesiąc).

    a to oznacza ze jeszcze przynajmniej 1 faktury nie zamierzasz zaplacic

    > I teraz właściwe pytanko: Kiedy naruszam warunki świadczenia
    > usług telekomunikacyjnych - czy w momencie, gdy pan zablokował telefon,
    czy

    nie

    > w momencie nie zapłaty faktury. I jeszcze jedno - gdy zażądam rozłożenia

    tak

    > kwoty faktury na raty i będę je spłacał, to warunki są naruszone?

    moga, ale nie maja obowiazku, to juz zalezy jak bedziesz z nimi gadal

    ps. jak sie nie ma masy to sie nie pytluje przez komore po to wymyslili
    prepaidy typu np pop