  • 1. Data: 2003-08-13 17:59:02
    Temat: zatrzymane prawo jazdy - zasadzona kara, ale nic nie przychodzi
    Od: "zawadzaq" <z...@p...onet.pl>

    Witam
    W sierpniu zeszlego roku mojemu koledze zabrano prawo jazdy. Mial 0.9
    promila alkoholu we krwi. Była rozprawa przed sadem grodzkim. Został
    ukarany - prawo jazdy zatrzymane na 2 lata i 300 pln grzywny oraz musi
    odpracowac pare godzin w czynie społecznym.
    Problem tkwi w tym, ze do dnia dzisiejszego nie otrzymał zadnej decyzji o
    wyroku.
    Co z tym fantem zrobic? Czy sie upomniec o kare, czy nie. Kolega obawia sie,
    ze pozniej moze dostac dodatkowa kare za uchylanie sie od wyroku.

    Zawadzaq

  • 2. Data: 2003-08-13 18:27:26
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    Moze byla skladana apelacja od tego wyroku ?

  • 3. Data: 2003-08-13 18:34:10
    Od: Dredd<...@...pl>

    Wyroku nie doręcza się z urzędu.
    Zakaz i tak biegnie. A co do grzywny i pracy to powinien istotnie dostać
    wezwanie do zapłaty i do stawienia się do pracy
    Wystarczy pójść do Sądu i wyjaśnić wątpliwości

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-08-13 18:54:45
    Od: "zawadzaq" <z...@p...onet.pl>

    >Moze byla skladana apelacja od tego wyroku ?

    Zadna apelacja nie byla skladana, bo nie bylo sensu - ewidentna wina kolegi.

    > Zakaz i tak biegnie. A co do grzywny i pracy to powinien istotnie dostać
    > wezwanie do zapłaty i do stawienia się do pracy
    > Wystarczy pójść do Sądu i wyjaśnić wątpliwości

    Czy naprawde musi isc do sadu i to wyjasnic? Czy to nie lezy w ich
    obowiazkach, zeby dostarczyc jakis liscik polecony?

    Zawadzaq

  • 5. Data: 2003-08-13 20:03:30
    Od: Dredd<...@...pl>

    Jeśli jest pewien że nic do niego nie przyszło może sobie odpuścić i
    czekać
    Z reguły jednak warto interesować się swoimi sprawami

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2003-08-13 20:41:10
    Od: "zawadzaq" <z...@p...onet.pl>

    ok, dzieki w imieniu qmpla