  • 1. Data: 2003-08-29 22:57:02
    Temat: POWAZNY PROBLEM Z MIESZKANIEM!!!
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    Mam mieszkanie wlasnosciowe w budynku ktory idzie do wyburzenia.w tym
    budynku byly mieszkania komunalne i kilka mieszakan wlasnosciowych...i
    sprawa jest taka ze gmina ludziom z mieszkan komunalnych dala mieszkania
    zastepcze a wlascicielom nie oferuje tego typu rozwiazan lecz rekompensate
    pieniezna(mieszkania sa w kiepskim stanie wiec i ich wartosc nie jest zbyt
    duza)...mam decyzje rady miasta i chcialem sie od niej odwolac...prosze o
    napisanie gdzie i do kogo mozna sie odwolywac...
    z gory dziekuje