  • 1. Data: 2003-08-29 16:57:56
    Temat: składki ZUS 1999-2000 r
    Od: "Słonik" <p...@h...tv>

    Witam!
    Mimo wpłacania zusu za te okresy (własna działalność) nie mam żadnej wpłaty
    na II filar z tych składek........co robić?Interweniować w ZUSIE czy w II
    filarze? Jest jakiś wzór pisma z prośbą o wyjaśnienie zgubionych składek?I
    co najważniejsze.......czy nie za późno już.....
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-29 18:20:03
    Temat: Re: składki ZUS 1999-2000 r
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Słonik" napisał w wiadomości
> [...]
    > filarze? Jest jakiś wzór pisma z prośbą o wyjaśnienie zgubionych składek?I
    > co najważniejsze.......czy nie za późno już.....

    Musisz interweniować w ZUSie. System nie może
    przypisać wpływających składek do odpowiedniego konta,
    prawdopodobnie jest to spowodowane błędnym
    wypełnieniem formularzy zgłoszeniowych.

    Artykuł z wyborczej powinien pomóc:

    http://www2.gazeta.pl/pieniadze/1,29571,1160385.html

    Znajdziesz tam min. wzór pisma itp.

    ______
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-29 18:29:50
    Od: "Słonik" <p...@h...tv>

    > Musisz interweniować w ZUSie. System nie może
    > przypisać wpływających składek do odpowiedniego konta,
    > prawdopodobnie jest to spowodowane błędnym
> [...]

    Wielkie dzięki!Masz rację, bo to mój błąd, musiałem poprawiać wszystkie
    deklarację, ale obiecali mi, że przeleją.....i nic :) Ok napiszę do nich.